beantwoord

Pakket onderweg, morgen bezorgen, maar niets besteld?

  • 26 May 2020
  • 6 reacties
  • 403 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Goedenavond, ik heb vandaag een mail dat mijn pakket aan Postnl is meegegeven en morgenochtend wordt bezorgd. Ik heb echter niets besteld. Ik kan ook geen mail vinden dat mij iets nieuws, zoals een router, zou worden toegestuurd. Gelet op de bezorgtijd kan ik niet thuis zijn en ik wil absoluut niet dat een eventueel pakket aan de buren wordt afgeleverd. Zag de mail pas laat en gelet op het tijdstip kan ik geen telefonisch contact meer opnemen. Graag zo spoedig mogelijk contact. Bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 27 May 2020, 09:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Ik heb inmiddels het bezorgadres veranderd. Ik vind het vreemd dat er pakketten worden verstuurd zonder dat daar vooraf melding van wordt gemaakt.

Reputatie 7
Badge +8

Het zal wel een nieuw modem zijn. Was laatst ook bij iemand. Eerst versturen en daarna pas bericht dat je een beter modem krijgt. Verkeerde volgorde. Foutje Tele2! 

Reputatie 7

Ik vermoed ook dat het een (onaangekondigd) nieuw modem is.

Reputatie 5

Het is inderdaad een nieuw type modem. Ze zouden het opgelost hebben dat je eerst bericht krijgt en dan pas een modem. Ik zal dat verder laten uitzoeken.

Bedankt voor de berichten! Voor andere mensen in de toekomst zou het fijn zijn als er inderdaad eerst een bericht uitgaat van Tele2. Bedankt voor het nieuwe modem.

Nieuw topic aangemaakt omdat ik met nieuw modem geen (wifi) verbinding kan maken