beantwoord

Oude modem loopt constant vast

  • 15 October 2019
  • 5 reacties
  • 340 x bekeken

Sinds een flinke tijd zijn wij klant bij Tele2. De laatste maanden hebben wij echt te veel last van een modem die vastloopt. Uiteraard resetten wij dan de modem, maar dit werkt ook maar van korte duur. Dit is bijna niet meer werkbaar. Mijn zoon zei dat wij beter konden overstappen, dan zouden we een nieuwe modem krijgen...is er geen betere oplossing? Wij zijn jaren heel tevreden geweest over het internet en bellen via Tele2.

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 13 November 2019, 10:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wat balen dat het modem elke keer vast loopt. Ik wil natuurlijk graag een oplossing vinden voor dit probleem. Ik kijk dan graag je verbinding eerst even na. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor de gegevens en mijn excuses voor de late reactie. Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Ik zie dat je in de tussentijd ons nog niet hebt gebeld of op een andere manier contact hebt opgenomen. Loopt je modem nog steeds vast? Voor de verbinding die je nu hebt kan ik hetzelfde modem naar je toe sturen. Ik kan je vanuit hier ook omzetten op een ander abonnement. Dat is dan een overstap naar Internet Basis. Bij Internet Basis wordt het signaal namelijk verstuurd over een VDSL lijn. Wij kunnen dan een snelheid van 60 Mb/s bij jou halen. Je krijgt dan ook een nieuwer en beter modem die geschikt is voor dat signaal. Voor Internet Basis en Zorgeloos Bellen betaal je €35 per maand.

 

Ik hoor het graag. 

 

Groeten Anton

Bedankt voor de gegevens en mijn excuses voor de late reactie. Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Ik zie dat je in de tussentijd ons nog niet hebt gebeld of op een andere manier contact hebt opgenomen. Loopt je modem nog steeds vast? Voor de verbinding die je nu hebt kan ik hetzelfde modem naar je toe sturen. Ik kan je vanuit hier ook omzetten op een ander abonnement. Dat is dan een overstap naar Internet Basis. Bij Internet Basis wordt het signaal namelijk verstuurd over een VDSL lijn. Wij kunnen dan een snelheid van 60 Mb/s bij jou halen. Je krijgt dan ook een nieuwer en beter modem die geschikt is voor dat signaal. Voor Internet Basis en Zorgeloos Bellen betaal je €35 per maand.

 

Ik hoor het graag. 

 

Groeten Anton

Beste Anton,

 

Dank voor je reactie. De modem blijft nog steeds vastlopen. Wil jij mij een nieuwe modem toesturen?

 

Alvast dank, 

Reg

Reputatie 3
Badge +5

Top! Bij deze heb ik een ander modem naar je toe verstuurd. Die heb je waarschijnlijk morgen al in huis.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.