beantwoord

Onrechtmatige factuur (digitenne)

• 16 september 2015
  • 3 reacties
  • 168 x bekeken

4 maanden geleden heb ik mijn abonnement bij Tele2 stopgezet en daar nadrukkelijk bij vermeld dat het om het gehele abonnement ging. Ik heb hier een bevestiging van gehad en de apparatuur volledig (inclusief decoder) teruggestuurd. Toch blijf ik maandelijks rekeningen van 5 euro ontvangen voor digitenne-service waar ik geen gebruik meer van maak (dit is onmogelijk aangezien ik de juiste apparatuur dus niet meer in huis heb)

Telefonisch is de diginette-service via een medewerker inmiddels alsnog stopgezet, maar ik blijf herinneringsfacturen ontvangen voor de maanden dat ik niet heb betaald. Volgens de medewerkers in kwestie moest ik dit via een formulier op de website regelen, maar ik kan desbetreffend formulier niet vinden. Hoe pak ik dit nu verder aan?
icon

Beste antwoord door jlthkoch 16 september 2015, 18:35

Het formulier staat hier: www.tele2.nl/vergoeding

Dat had het callcenter je wel even mogen vertellen....
Volgens de medewerkers in kwestie moest ik dit via een formulier op de website regelen, maar ik kan desbetreffend formulier niet vinden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Alles eerst storneren, zeker als je bevestiging van de opzegging hebt gehad.
Geen poppenkast met allerlei onzinnige formulieren, gaat lekker worden dan :8
Tele2 zit zwaar te suffen, en jij mag het nu gaan oplossen :S
Reputatie 7

Volgens de medewerkers in kwestie moest ik dit via een formulier op de website regelen, maar ik kan desbetreffend formulier niet vinden.
Haha, zeker waar. Storneren is gelukkig al gebeurd maar ik blijf betalingsherinneringen ontvangen (en heb niet zo'n zin in een deurwaarder)

Thanks! Hier heb ik inderdaad meer aan dan die belletjes naar de klantenservice (die konden dit ook niet direct voor mij oplossen?!)