beantwoord

Nieuwe Modem?

• 16 januari 2018
  • 11 reacties
  • 304 x bekeken

Hallo, ik heb sinds vandaag geen verbinding meer met de modem (davolink)
Het dsl lampje brand niet en we kunnen niet meer bellen, of het internet op.
Ik heb de kabeltjes allemaal nagekeken en de modem gereset, zijn er nog meer mogelijkheden om dit te verhelpen?

Met vriendelijke groet,

Robert
icon

Beste antwoord door Rena Chan 17 januari 2018, 09:00

@RobertG: misschien is het sneller voor jou om de klantenservice direct te bellen, dat kan op 020-754 4444 of 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt.

Anders, zorg dat je klantnummer in jou profiel ingevuld staat zodat een moderator voor jou het kan oppakken.

@Die Anne: Als je nog problemen ervaart, kun je een eigen topic openen, of inderdaad bellen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Hallo, ik heb sinds vandaag geen verbinding meer met de modem (davolink)
Het dsl lampje brand niet en we kunnen niet meer bellen, of het internet op.
Ik heb de kabeltjes allemaal nagekeken en de modem gereset, zijn er nog meer mogelijkheden om dit te verhelpen?

Met vriendelijke groet,

Robert

Eventueel de voeding vervangen om uit te sluiten dat deze niet defect is.
Het powerlampje brand wel, en het statuslampje blijft knipperen.
Dus voeding krijgt ie wel, tenzij je iets anders bedoelt natuurlijk.
Wij hebben sinds gister ook geen internet en tv meer. Apparaten geven wel verbinding aan Maar kunnen niks. Proberen vandaag ook even te bellen.
anwege het optimaliseren van ons netwerk kan het zijn dat sommige mensen met Tele2 Internet, Bellen en/of Televisie tijdelijk zonder diensten zitten. Gelukkig zal niet iedereen hier last van hebben.

Hieronder vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden; uiterlijk 's avonds werkt alles weer. Onze excuses voor het ongemak!

Den Haag-Leidschendam 15-01-2018 Succesvol afgerond!
Haarlem-Oost 16-01
Amsterdam-Amstelveen 18-01
Amsterdam Oost 19-01
Oud Beijerland-Centrum 18-01
Enschede-Centrum 21-01
Enschede-Wesselerbrink 21-01
Amersfoort-Leusden 21-01
Leiden-Oegstgeest 24-01
Ik woon in Amersfoort kunnen we dan nu al laat hebben van die werkzaamheden? En worden we daarin gecompenseerd?
Ik had dit ook gelezen en vraag me af hoelang dit duurt, ik woon in Haarlem (niet in oost) en
's avonds zou alles weer werken... Inmiddels al een ochtendje verder en nog geen teken van leven.
Uiteraard kan zoiets langer duren, maar ik heb geen bericht gekregen van Tele2, en weet ook niet of dit de oorzaak is van dit probleem.
Reputatie 7
Badge +2
@RobertG: misschien is het sneller voor jou om de klantenservice direct te bellen, dat kan op 020-754 4444 of 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt.

Anders, zorg dat je klantnummer in jou profiel ingevuld staat zodat een moderator voor jou het kan oppakken.

@Die Anne: Als je nog problemen ervaart, kun je een eigen topic openen, of inderdaad bellen.
Ik ga idd even bellen, bedankt voor alle reacties!
Heb gebeld, het lijkt erop dat het signaal gekruisd is (zoiets)
Morgen komt monteur het "ontkruisen"
Hopelijk kunnen we dan weer volop aan de slag!
Reputatie 7
Badge +2
🤔 kijk nou eens wat voor rare dingen kunnen gebeuren joh! 😂

Anyways, hopelijk kan de monteur morgen alles regelen zodat je weer normaal kan internetten 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Gaat het nu beter met je diensten Robert?