nieuw abonnement en nieuwe modem

  • 29 december 2016
  • 3 reacties
  • 165 x bekeken

Hallo,

Gisteren en vanmorgen een medewerker gesproken , 30 minuten.
Mijn internet werkt nu, echter geen televisie en telefoon, vaste lijn.
Mijn abonnement zou gisteren ingaan. Alles is goed aangesloten.
Hoe nu verder

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi alanentonnie,

Aangezien je geen gegevens hebt achtergelaten in je profiel kan ik niets voor je nakijken. Ervaar je nog steeds hetzelfde of werkt het inmiddels? Mocht het niet werken, zou je dan de gegevens in je profiel willen zetten? Dan kan ik het nakijken voor je!

Groetjes Maurice
Reputatie 5
Badge +3
Heb je alles even opnieuw opgestart?, dus alles (modem en decoder) van de stroom halen eerst modem helemaal op laten starten totdat je internet het doet en dan pas de decoder van stroom voorzien en laten opstarten.
Badge +4
Bij gebrek aan activiteit wordt dit topic gesloten.