beantwoord

niet ontvangen modem, wel retour sturen

• 13 juni 2019
  • 2 reacties
  • 4140 x bekeken

De volledige email:
---
Volgens ons heb je je gloednieuwe modem al in huis, maar heb je je oude modem nog niet teruggestuurd. Terwijl we dat terugsturen zo makkelijk mogelijk hebben gemaakt met de gratis retourdoos.

Stuur het modem alsjeblieft binnen twee weken na ontvangst van deze e-mail terug. Zorg dat je op tijd bent, anders moeten we helaas € 99,- in rekening brengen. Dat doen we liever niet, we hebben veel liever het oude modem terug.
Thanks en enjoy je sneller, safer en stabieler internet!
We houden contact.
Tele2
---

Ik heb mij oude modem (Technicolor TG789bvn) idd. niet teruggestuurd. Maar heb dan ook geen nieuwe modem ontvangen. Ook geen retourdoos. Meerdere malen heb ik reeds contact gehad met jullie helpdesk. Maar niemand die mij een éénduidig antwoord kan geven wanneer de nieuwe modem wordt verstuurd.

Uiteraard ga ik geen 99 euro betalen omdat jullie jullie zaken niet op orde hebben.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 14 juni 2019, 17:13

Hé timmy01,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en volgens het systeem wordt er geen modem retour verwacht en betekent dat er ook geen kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Wanneer je het nieuwe modem wel gaat ontvangen is nog niet helemaal duidelijk, ik hoop dat dit volgende week zal gebeuren.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé timmy01,

Ik snap dat je niet van plan bent om te betalen voor iets wat je niet ontvangen of mogelijk zelfs aangevraagd hebt. Om je inhoudelijk antwoord te kunnen geven en daarbij hopelijk meer duidelijkheid kan verschaffen zal ik je moeten vragen om je gegevens in een privébericht naar mij te sturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé timmy01,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en volgens het systeem wordt er geen modem retour verwacht en betekent dat er ook geen kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Wanneer je het nieuwe modem wel gaat ontvangen is nog niet helemaal duidelijk, ik hoop dat dit volgende week zal gebeuren.

Groet, Kevin