vraag

Netwerk verbinding mislukt playstation 4

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Sinds vandaag krijgt mijn zoon de melding netwerk verbinding mislukt op zijn playstation 4. Internet werkt gewoon. Tele 2 gebeld maar deze konden niet helpen. Wij hebben een ZTE router

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gebruik even de zoekfunctie op dit forum voor ps4. Eerst een keer het modem opnieuw starten is ook nog een idee.
Modem opnieuw starten hebben wij al geprobeerd en ook de link die ergens op dit forum staat aangegeven. Heeft nog niet geholpen
Reputatie 1
Haal de wifi instellingen uit de ps4 dus netwerk vergeten en voeg het opnieuw toe
Helaas werkt nu niets meer goed. Actieve tv blijft hangen in op starten. Tel werkt niet meer . Ps 4 blijft ook hangen in opstart. Als ik een site open op de tablet doet deze het maar wil ik op de site iets openen krijg ik een melding van ofline.
Reputatie 4
Badge +1
Hé mcgowan,

Ik kan je niet helpen met de problemen op de playstation4 maar ik kan je wel helpen als je problemen hebt met de gehele verbinding.

Werkt het inmiddels al weer of kun je nog steeds niet op het internet? Zo niet zou je dan je klantnummer in je profiel kunnen zetten zodat ik naar je verbinding kan kijken?

Groet, Kevin
I am also having the same problem for connecting to PlayStation 4 and also some apps in my smartTV. I also post the question, but no reaction!!!

Getting disappointed!
Reputatie 7
Badge +4
Only when there is NO internet connection, they can help. If it just one/few services which do not work, it is not the internet connection which is failing. If certain port forwardings need to be set to get these services working, Tele2 can /will not support on that. On this forum there are topics which might help you.
Hey Eric,

I really appreciate it. I had no idea about this and I could manage, with your direction, to resolve the issue.

Thanks.
Reputatie 7
Badge +4
a.marandi schreef:

Hey Eric,

I really appreciate it. I had no idea about this and I could manage, with your direction, to resolve the issue.

Thanks.

Great Marabdi! And as this is the topic of @mcgowan, you might share a link to the topic that helped you most, so he can also try that!
Net terug van mijn werk en nu werkt ineens alles weer??? Ps4, telefoon en interactieve tv. Lijkt toch iets van een storing geweest te zijn waar ik een hele zaterdag en halve zondag aan heb moeten besteden om allerlei dingen uit te proberen om het aan de gang te krijgen???

Reageer