beantwoord

nat xbox one / xbox 360 / playstation 3

• 3 november 2015
  • 5 reacties
  • 510 x bekeken

hallo
wij hebben 2 xbox one en 2 xbox 360 en playstation3 en we hebben steeds problemen met het online gamen en het online gamen kost veel geld en ik kan maar van 1 console de poort openzetten en dan heeft de rest nog meer problemen ik hoop dat tele2 hier wat aan gaat doen want het is nu dat tele2 in het verleden is blijven hangen het internet wordt nu meer gebruikt door gamers dan om dingen op te zoeken
ik hoop dat tele2 wakker wordt en het opneemt voor de gamers dan zou ik iedereen die ik ken tele2 aan bevelen maar zoals het nu is wil ik zelf heel graag een andere provider die wel voor de gamers instaat tele2 wordt wakker en ga jullie modems of internet aanpassen en daar mee beter worden dan de concurrentie
icon

Beste antwoord door eric 4 november 2015, 16:04

Dat heeft niets met Tele2 te maken, maar met het feit dat je maar 1 IP adres thuis hebt en jouw XBOX vele VASTE poorten gebruikt voor de communicatie naar buiten. Deze poorten kunnen als ze binnenkomen maar 1 keer doorgezet worden naar een intern IP adres door de router (NAT). Zo werkt dat bij elke provider.
Oplossing:
- Meerdere ADSL aansluitingen (van de buren?)
- Professionele DSL aansluiting waarop meerdere IP adressen mogelijk zijn.
-
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat heeft niets met Tele2 te maken, maar met het feit dat je maar 1 IP adres thuis hebt en jouw XBOX vele VASTE poorten gebruikt voor de communicatie naar buiten. Deze poorten kunnen als ze binnenkomen maar 1 keer doorgezet worden naar een intern IP adres door de router (NAT). Zo werkt dat bij elke provider.
Oplossing:
-
Nog nooit problemen mee gehad met kan en als je hier het forum doorleest dan zijn er zo veel problemen met xbox en PlayStation
Met kpn
Oplossing:
-

Zeg je nu echt van, bedelen bij de buren voor meer vaste poorten!!

En een maat van me heeft ziggo en hij heeft een xbox 360 een xbox one en een playstation 4, en die kan hij gewoon tegelijk aanzetten en spellen spelen zonder enig probleem.

Ik heb een xbox one aangeschaft en ik speel ook nog op de 360, en ik wil ze gewoon alle 2 op open hebben, maar dat lukt niet, de one blijft op strict, ik heb nog 1 of 2 maanden te gaan met mijn glasvezel en dan stap ik over.
Tele2 zou een hele fijne provider zijn, als ze een andere modem aan hun klanten geven.
En ik raad het echt af om bij tele2 te gaan.
Ik ben gelukkig overgestapt naar ziggo en ik kan alles aan hebben en niks strict vindt je reactie geweldig Eric Brans de gene die het zei van bedelen bij de buren werkt zelf bij tele 2