vraag

NAT Type veranderen met Technicolor router

• 16 december 2019
  • 9 reacties
  • 229 x bekeken

Beste,

Graag zou ik willen weten hoe ik het NAT Type kan veranderen via de technicolor router. Voorheen gebruikte ik altijd een oplossing die gegeven werd in een ander topic op dit forum, maar om een of andere reden kan ik dat topic nu niet meer inzien. 

Heeft nog een andere manier om dit op te lossen? Of kan iemand die wel toegang heeft tot dat topic de oplossing delen in dit topic? 

Alvast bedankt. 

Het gaat om het volgende onderwerp: https://forum.tele2.nl/kelder-178/nat-type-ps4-open-maken-bij-de-tg789bvn-49337

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Ik heb ook geen toegang en zie als Goldmember meer als jij op dit Forum, dan zal et wel iets niet goed gaan met de hyperlink naar dat topic.

Maar gebruik je wel de goede link?

Ik heb ook geen toegang en zie als Goldmember meer als jij op dit Forum, dan zal et wel iets niet goed gaan met de hyperlink naar dat topic.

Maar gebruik je wel de goede link?

Thanks voor je reactie,

Deze link heb ik na de eerste keer gebruiken opgeslagen als bladwijzer, daarna meerdere keren gebruikt om NAT Types te veranderen. Toen altijd goed gegaan, alleen vandaag voor het eerst dat ik het topic niet meer kan zien. 

En als je via "tips van uit de Community" gaat en zo de link gebruikt, probeer dat eens.

Het kan zijn je opgeslagen hyperlink verandert is.

Badge +2

Dat topic is verplaatst naar de kelder en voor ons niet meer zichtbaar. Er is flink opgeruimd blijkbaar. Maar een moderator kan en zal die wel weer terug zetten. Heeft die bij mij kortgeleden ook gedaan met een topic.

Het staat idd in de url, maar waarom doen ze dat nu net met zo'n handig topic?

Het zal wel hersteld worden vermoed zoals @Gela ook al zei, maar dan moet je wat geduld uitoefenen.

Reputatie 5
Badge +3

Het is inderdaad niet handig om dat te doen met zo'n nuttige topic. Ik heb hem dan ook teruggezet in tips vanuit community. Waarom deze verplaatst is zou ik niet durven zeggen. 

Als je de link nu gebruikt zal deze ook weer werken. 

Het is inderdaad niet handig om dat te doen met zo'n nuttige topic. Ik heb hem dan ook teruggezet in tips vanuit community. Waarom deze verplaatst is zou ik niet durven zeggen.

@valentijnxl00 je hebt het gelezen, @Jasper van Tele2 heeft het topic weer teruggezet naar waar deze hoorde.

@Jasper van Tele2 bedankt.

Reputatie 5
Badge +3

@Jasper van Tele2 bedankt.

Graag gedaan :)

Top! Bedankt allen voor de hulp.