beantwoord

Nat Type PS4

  • 2 april 2019
  • 4 reacties
  • 673 x bekeken

Nat Type niet te fixen

Ik heb al best lang Nat Type 3 ik probeer al sinds ik ben verhuist dit te fixen maar tevergeefs. Ik heb meerdere oplossingen geprobeerd. Ook van ene ThaGuest die erg goed schijnt te werken. Ik heb een Technicolor TG789bvn.

Hopelijk hoor ik spoedig van iemand terug@
icon

Beste antwoord door Kilgore Trout 8 april 2019, 09:26

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen/

Tele2 heeft ook een handleiding voor het instellen van portforwarding (nodig om je NAT-type te wijzigen).
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Toch even de zoekfunctie op dit forum gebruiken. Er zijn diverse topics over portforwarding en DMZ geschreven voor PS4. Het blijft wel vrij technisch. Er zit formeel geen ondersteuning op dit soort zaken bij Tele2 helpdesk. Maar op het forum zijn ze vaak tot een oplossing gekomen.
Reputatie 1
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen/

Tele2 heeft ook een handleiding voor het instellen van portforwarding (nodig om je NAT-type te wijzigen).
Reputatie 3
Badge +1
Nat Type niet te fixen

Ik heb al best lang Nat Type 3 ik probeer al sinds ik ben verhuist dit te fixen maar tevergeefs. Ik heb meerdere oplossingen geprobeerd. Ook van ene ThaGuest die erg goed schijnt te werken. Ik heb een Technicolor TG789bvn.

Hopelijk hoor ik spoedig van iemand terug@


Heb je het inmiddels al opgelost?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Helaas heb ik nog niks van je gehoord. Ik ga er nu vanuit dat het probleem is opgelost. Ik sluit het topic en wanneer je nog vragen hebt dan kun je een nieuw topic starten.

Groeten Anton