beantwoord

NAT Type Console

• 29 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 668 x bekeken

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag is er toevallig al een goede oplossing voor het fixen van nat type 3 naar nat type 1?
Ik begin het namelijk best irritant te vinden dat ik zonder DMZ geen nat type 1 kan krijgen maar steeds nat type 3 krijg. Heb alles gevolgd ook de topics hier op de forum maar het lukt niet heb ook het portforwarden geprobeerd maar dat heeft ook geen nu met de modem van Tele 2.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Met vriendelijke groetenm

Talha Yetkin
icon

Beste antwoord door eric 29 oktober 2018, 13:18

Er zijn zeker oplossingen en die zijn allemaal al eerder langsgekomen in topics op dit forum. Gebruik daarom de zoekfunctie van dit forum. Je hebt wel enige technische computer/netwerk kennis nodig, of vraag een vriend om te helpen bij de diverse configuraties.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn zeker oplossingen en die zijn allemaal al eerder langsgekomen in topics op dit forum. Gebruik daarom de zoekfunctie van dit forum. Je hebt wel enige technische computer/netwerk kennis nodig, of vraag een vriend om te helpen bij de diverse configuraties.

Ik zal er nog een keer naar kijken heb alles gevolgd maar niks werkt 😞
Reputatie 7
Badge +4
Tja, als niets werkt, dan is het helaas niet anders. Veel mensen hebben het wel aan de praat gekregen, dus misschien toch eens die computer kennis inschakelen..
Beste wat je met tele2 kan krijgen is type 2, type 1 zijn bepaalde poorten gewoon van geblokkeerd door tele2 dus poorten forwarden werkt dan ook niet.

Type 2 heb ik gekregen door een public ip aan te wijzen aan mijn console.
Reputatie 7
Badge +4
@Azijlstra82Als je dit proces met iets meer details beschrijft kan TS dit ook proberen te maken.
Ik weet niet of TS dezelfde modem als ik heb of wat voor internet connectie.

Maar zal het zo beschrijven zoals het hier is,

Ga naar 192.168.1.1, voer username en wachtwoord in.

1 klik dan op Home Network
2 Klik op Devices en kies je console of computer uit die lijst en klik daarop.
3 Klik op Assign the public IP address of a connection to a device

Klik dan op edit knop van de juiste internet service, en kies je console of pc uit de dropdown lijst en klik op apply.

Dan herstart je de console of computer.