beantwoord

NAT type aanpassen

  • 28 March 2020
  • 7 reacties
  • 1480 x bekeken

Dit probleem lijkt al vaker te zijn opgelost. Echter, er wordt voor oplossingen verwezen en gelinkt naar forumpagina's die (om wat voor reden dan ook) voor mij zijn afgesloten.

 

Ik wil portforwarden om mijn nat type aan te passen en online te kunnen spelen met mijn switch. Ik krijg echter de melding dat het ip adress al in gebruik is (terwijl dat niet zo is). 

 

Hoe kan ik mijn NAT type aanpassen voor mijn Switch, zonder over te stappen naar een andere provider?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2020, 09:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem met mijn TG789bvn router. Mijn NAT type is D. UPnP aanzetten heeft geen effect en port-forwarding instellen zorgt er juist voor dat het NAT type F wordt :sob:

 

Mijn instellingen zijn nu:

 

In dit topic werd dat uitgelegd, maar Tele2 heeft deze naar de kelder verhuisd dus niet meer te zien v oor je.

Misschien dat een Mod de link weer toegankelijk maakt voor je, maar dan zul je moeten wachten totdat ze het hier oppakken.

Reputatie 5

In dit topic werd dat uitgelegd, maar Tele2 heeft deze naar de kelder verhuisd dus niet meer te zien v oor je.

Misschien dat een Mod de link weer toegankelijk maakt voor je, maar dan zul je moeten wachten totdat ze het hier oppakken.

Heb hem weer teruggezet. Waarom deze verhuis was durf ik niet te zeggen. 

Nou kijk eens aan, dat ging lekker snel 👌

Reputatie 5

Nou kijk eens aan, dat ging lekker snel 👌

Soms kan het snel :)

Super! Dat topic hielp :) Let op dat je exact de instructies volgt

 

Nou kijk eens aan, have fun.