Na reparatie van mijn pc die er mee ophield zijn allerlei instellingen verdwenen.

• 2 januari 2017
  • 6 reacties
  • 125 x bekeken

Badge
Zo ook het gebruiken van de tv voor internetten.
Ik kan de juiste resolutie niet vinden om pc via mijn tv te bedienen en ermee te werken op tv.
Op de tv komt -als ik hem op het keuzemenu PC zet - in het beeld te staan : buiten bereik.
Ik gebruik Windows 10 en heb een breedbeeld monitor.
Pc en tv zijn middels een VGA kabel met elkaar verbonden.
Wie kan mij helpen dit terug te vinden/ te herstellen alsjeblieft ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik zou het zo snel niet weten, muis23, maar er zijn vast wel handige forumleden die je hierbij willen helpen. Succes!
Kan je niet iets met Windows toets p combinatie doen?
Reputatie 5
Badge +3
Zo ook het gebruiken van de tv voor internetten.
Ik kan de juiste resolutie niet vinden om pc via mijn tv te bedienen en ermee te werken op tv.
Op de tv komt -als ik hem op het keuzemenu PC zet - in het beeld te staan : buiten bereik.
Ik gebruik Windows 10 en heb een breedbeeld monitor.
Pc en tv zijn middels een VGA kabel met elkaar verbonden.
Wie kan mij helpen dit terug te vinden/ te herstellen alsjeblieft ?

Hebt je herstelpunten aanstaan?, zodat je nog terug kan naar de datum dat je PC nog goed functioneerde?
Of de drivers van je videokaart zijn misschien corrupt, die zou je dan nog een keer kunnen installeren.
Badge
Kan je niet iets met Windows toets p combinatie doen?

Wat bedoel je daar precies mee xsjlo ? P en ?????
Badge
Ik heb inmiddels via de VGA kabel weer internet op tv. Maar door de resolutie die de tv aankan: 1024 x 768, heb ik nu op het breedbeeld pc-scherm GEEN breedbeeld meer. Dit was voor de pc reparatie wel beeld over het hele scherm. Op iemands advies gekeken of ik met 1 resolutie hoger wel het hele beeld weer vol had. Maar dan verdween mijn beeld op tv weer, zo jammer....
Reputatie 5
Badge +3
Heb je op de site van de monitorfabrikant (je hoort eventueel ook een driver CD bij de monitor gekregen te hebben) gekeken of er monitordrivers zijn die jou de juiste resolutie laten instellen?
Die drivers nestelen zich in/naast de videokaartdrivers zodat je in je monitorinstellingen de schuif v.w.b. resolutie verder kunt opendraaien tot de maximale/native resolutie voor je monitor.