Modem werkt niet.

• 25 december 2018
  • 16 reacties
  • 511 x bekeken

Ik heb de hele dag gewoon tv gekeken en internet gebruikt zonder probleem, opeens net na middernacht doet Niets het meer.

Het power lampje, het dsl lampje en het tv lampje van het modem blijven maar knipperen..
De tv geeft aan dat ik moet kijken of de kabels goed zijn aangesloten..

Ik heb alle kabels nagekeken.. ik heb het modem gereset (meerdere keren), ik heb gekeken naar het kastje waar het internet binnenkomt hier in huis.. maar alle kabels zitten goed.. de lampjes blijven knipperen (je hoort ook iets tikken op het ritme van de lampjes)

Wat is er aan de hand?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Probeer vandaag nog eens een restart. Anders kun je donderdag de klantenservice bellen. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.
Reputatie 7
Badge +5
Staat je Modem niet in ECO mode, dan schakelt deze zich snachts uit.
Probeer vandaag nog eens een restart. Anders kun je donderdag de klantenservice bellen. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.

Dankje.. maar ook vandaag blijft hij knipperen..
Dat wordt dus bellen na de kerst.. pff
Staat je Modem niet in ECO mode, dan schakelt deze zich snachts uit.

Nee
Reputatie 5
Badge +3
Is het probleem inmiddels opgelost? Of blijft het af en toe wegvallen?
Is het probleem inmiddels opgelost? Of blijft het af en toe wegvallen?

Na een paar uur deed hij het helemaal niet meer.. modem is dood.

Tele2 medewerker heeft een meting gedaan en zegt het met mij eens te zijn (duh) dat het aan het modem ligt.

Helaas weigert tele2 mij een nieuw modem op te sturen, en moet ik wachten totdat een medewerker mij belt (komende woensdag pas) om een afspraak te maken zodat zo'n knulletje van 19 bij mij 2 kabeltjes in een nieuw modem komt prikken!!

Belachelijk gewoon !
Reputatie 7
Badge +4

zodat zo'n knulletje van 19 bij mij 2 kabeltjes in een nieuw modem komt prikken!!

Belachelijk gewoon !

Dat is toch een nette service? Niet alle 30 jarige vrouwen kunnen dit namelijk goed uitvoeren.
Reputatie 5
Badge +3
Ik zie dat het probleem mogelijk buiten je woning lag en dat KPN het probleem heeft herstelt. Zou je misschien de modem een keer opnieuw kunnen starten?
Dat is toch een nette service? Niet alle 30 jarige vrouwen kunnen dit namelijk goed uitvoeren. wow....
Als een klant aan de telefoon zegt een opleiding in de ict te hebben gevolgd en niet zit te wachten op een knulletje die (zoals bij de 'installatie' voor 80€) even zijn kunstjes van kabeltjes insteken komt laten zien.. dan kun je dat gewoon aannemen.. geen een andere provider verplicht deze 'service'
Ik zie dat het probleem mogelijk buiten je woning lag en dat KPN het probleem heeft herstelt. Zou je misschien de modem een keer opnieuw kunnen starten?

Nee.. zoals ik al zei, het probleem ligt aan het modem.. deze is dood

Er komt gewoon glasvezel binnen.. alleen komt dit dus niet aan bij het modem aangezien deze helemaal niets meer doet 😉
Reputatie 7
Badge +5
Dat is toch een nette service? Niet alle 30 jarige vrouwen kunnen dit namelijk goed uitvoeren.

Dat is een nogal uhm seksistische uitspraak.
Reputatie 7
Badge +4

Dat is een nogal uhm seksistische uitspraak.

Inderdaad niet geheel gender neutraal... "Knulletje" ook niet.. Misschien moeten we zeggen "Het technisch vernuft van Tele2"?
Reputatie 5
Badge +3

Er komt gewoon glasvezel binnen.. alleen komt dit dus niet aan bij het modem aangezien deze helemaal niets meer doet ;-)

Wat ik dan kan doen is een monteur vanuit ons sturen. Deze kan vanaf 2 januari op werkdagen komen tussen 8 en 1 of 12 en 6. Heb je een voorkeur voor een dag en periode laat het me weten dan plan ik hem meteen in. Ik zie namelijk nog geen afspraak voor deze monteur in ons systeem staan.

Er komt gewoon glasvezel binnen.. alleen komt dit dus niet aan bij het modem aangezien deze helemaal niets meer doet ;-)

Wat ik dan kan doen is een monteur vanuit ons sturen. Deze kan vanaf 2 januari op werkdagen komen tussen 8 en 1 of 12 en 6. Heb je een voorkeur voor een dag en periode laat het me weten dan plan ik hem meteen in.

Zo snel mogelijk... 2 januari .. de tijd maakt niet uit.
Reputatie 5
Badge +3
Zou je ter verificatie je volledig adres naar mij kunnen sturen in een privébericht. Als dit het zelfde is komt de monteur 2 januari tussen 8 en 1

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de gegevens ontvangen en de monteur is aangestuurd