beantwoord

modem terugsturen

• 26 februari 2019
  • 1 reactie
  • 347 x bekeken

Hallo,

Ik heb netjes op tijd mijn abonnement stopgezet en zou bericht krijgen dat ik vlak voor de beëindiging een doos van jullie zou krijgen waarin ik het modem kan terugsturen. Die kwam te laat, en zoveel laat dat ik er uiteindelijk niet meer woonde.....

Graag ontvang ik een nieuwe doos naar mijn nieuwe adres zodat ik het modem kan terugsturen.

Ohja.... en ook graag de automatische incasso stop zetten want die ging gewoon door ...?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 27 februari 2019, 11:02

Hé sandervos,

Geen retourdoos ontvangen en de automatische incasso is niet gestopt, heb je wel een bevestiging ontvangen dat je abonnement is opgezegd? Als ik het zo hoor klinkt het alsof er iets mis gegaan is. Nu kan ik voor je kijken hoe het er voor staat maar in het geval dat het opgezegd moet worden kan ik je via het forum daar niet bij helpen en moet ik je vragen om te bellen met de klantenservice op het nummer 020-7544444.

Als je wil dat ik voor je ga kijken stuur dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé sandervos,

Geen retourdoos ontvangen en de automatische incasso is niet gestopt, heb je wel een bevestiging ontvangen dat je abonnement is opgezegd? Als ik het zo hoor klinkt het alsof er iets mis gegaan is. Nu kan ik voor je kijken hoe het er voor staat maar in het geval dat het opgezegd moet worden kan ik je via het forum daar niet bij helpen en moet ik je vragen om te bellen met de klantenservice op het nummer 020-7544444.

Als je wil dat ik voor je ga kijken stuur dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin