beantwoord

modem retour gestuurd

  • 6 januari 2020
  • 4 reacties
  • 145 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 1 reactie

Hoi,

 

Ik heb 25 november mijn modem retour gestuurd,maar kreeg mail dat jullie die niet ontvangen hebben.

 

vlgs. postnl is deze wel door jullie ontvangen.

Ik heb geprobeerd te bellen en contact formulier ingevuld, maar jullie zijn erg traag met antwoorden en klantenservice werkt geloof ik niemand,want ik krijg nooit iemand aan de lijn hoe lang ik ook wacht……..

 

ik probeer het nu dus maar zo, want ik heb geen zin om 99,00 voor niks te betalen.

 

Renske

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 10 januari 2020, 15:17

Ik heb de gegevens ontvangen en ik heb het modem als teruggestuurd gezet in ons system. @RJ83  zal dan ook geen herinneringen meer krijgen en uiteraard ook geen kosten. 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik kan kijken of alle hardware terug is. Hier heb ik wel wat verificatie informatie voor nodig. Zou je in een privébericht het volgende kunnen sturen:

  1. Je naam
  2. Je volledig adres
  3. Je geboortedatum
  4. De laatste 4 cijfers van het rekeningnummer die bij ons geregistreerd staat. 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de gegevens ontvangen en ik heb het modem als teruggestuurd gezet in ons system. @RJ83  zal dan ook geen herinneringen meer krijgen en uiteraard ook geen kosten. 

Heel erg bedankt!

Reputatie 6
Badge +3

Graag gedaan