beantwoord

Modem herstart constant

• 26 mei 2018
  • 4 reacties
  • 158 x bekeken

Na 2 jaar klant zijn bij tele2 maak ik zo iets eerste keer mee mijn modem doet heel raar en restart zich zelf.

Ik heb alles geprobeert modem uit zetten 30seconden , lle kabels uit de portals en restarten , een hele dag uit laten zitten maar nee.

Mijn modem waneer ik het aansluit of herstart brand alleen het power lichtje waar onder na 30 seconden er blauwe lichtje branden en alle usb portals de lichtje branden waar door de modem weer herstart en de zelfde steeds herhaalt .

Ik weet niet wat ik ermee moet ben van plan ook om naar het klantenservice er voor te gaan bellen ik hoop dat ik er ook online wat raad mee kan plegen .

Ik heb dringend hulp nodig!!!

Mvg kaya
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 26 mei 2018, 16:45

Hi,

Ja dat is lastig vast te stellen, heb je wellicht je modem aansloten op een stekkerdoos? Zo ja, probeer even direct via stopcontact in de muur.
De voeding van het modem, maakt deze geluid? Of wordt deze heet?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi,

Ja dat is lastig vast te stellen, heb je wellicht je modem aansloten op een stekkerdoos? Zo ja, probeer even direct via stopcontact in de muur.
De voeding van het modem, maakt deze geluid? Of wordt deze heet?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Geachtte patrick de modem zot al vast dorect aande sopcontact aan de muur maakt geen raar geluid of raakt niet oververhit
Reputatie 5
Badge +3
Hallo,

Ik zie dat je modem alweer bijna 2 dagen online is? Klopt dit?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Dat zal best kunnen patrick de internet komt soms maar voor 15 aan 30 minuten daarna valt die weer weg