beantwoord

levering klantnummer 7172684

  • 17 april 2015
  • 2 reacties
  • 424 x bekeken

Hallo, op 23 april ga ik verhuizen, en heb op het nieuwe adres voor Tele2 gekozen.
Bericht van Tele2 dat de levering rond 7 mei gaat plaatsvinden. Hierdoor zitten we in onze nieuwe woning 2 weken zonder tv en internet. Zou de levering misschien wat eerder kunnen plaatsvinden?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet,
Paul Rijkse
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 17 april 2015, 14:01

Als het een keer in de planning zit zal dat wel heel moeilijk worden.
Ik denk zelfs niet mogelijk.
Het kan best zijn dat het iets eerder opgeleverd is/ word,
maar daar gaan ze je vast geen toezeggingen over doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Als het een keer in de planning zit zal dat wel heel moeilijk worden.
Ik denk zelfs niet mogelijk.
Het kan best zijn dat het iets eerder opgeleverd is/ word,
maar daar gaan ze je vast geen toezeggingen over doen.
Reputatie 7
Badge +5
Sterker, ga geen datums veranderen.
Gevaar loop je dat je eerst uit de planning word gehaald, dan tot de conclusie komen dat het niet eerder kan, vervolgens is jouw datum weer ingenomen door een andere klant en ben je een week later dan gepland aan de beurt.
Het hoeft niet zo te gaan hoor, het systeem heeft het laatste woord.