vraag

leacom splitter aansluiten

wij hebben alleen een telefoonaansluiting in de muur, hiervan zijn de contactdozen verwijderd en heeft t altijd via een blauw en rood draadje in de splitter gezeten.
nu is er tijdens schoonmaak 1 vd draadjes losgeraakt en hoe ik ze ook aansluit, dsl lampje blijft knipperen.

welke draad hoort nu aan welke kant te zitten?

heb de rode draad op lijn (dsl) en blauwe op telefoon, zo heeft t volgens mij altijd gewerkt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

bellen enz lukt nu dus niet meer, geen tv, gelukkig ff wifi vd buren
De twee bij elkaar horende draadjes rood en blauw moeten op de lijn worden aangesloten, elk op zijn eigen aansluiting, dus niet op dezelfde. Welke links en welke rechts doet er nier toe.
thnx, heb t gedaan zoals gezegd maar helaas blijft hij zeggen dat de dns server niet reageert
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Heb je op dit moment nog steeds storing? Is het antwoord ja.. voeg dan even je klantnummer toe aan je account.
Dan kan ik namelijk even kijken wat er speelt :)

Groetjes,

Mario van tele2
ik ga t ff opzoeken, nog steeds hetzelfde hier
Reputatie 4
Badge +1
Toppie! Want als je het hebt aangesloten kan ik kijken of er nog wat meer speelt :)
Als je je klantnummer hebt toegevoegd aan je account hoor ik het graag!
heb ik net gedaan
en nog steeds hebben we niets 😞
Reputatie 4
Badge +1
Ja dat had ik gezien! Er zijn ook al wat dingen gecontroleerd! En het lijkt op een monteur uit te komen... Maar ik zag al dat de klantenservice een monteur heeft aangestuurd?
Dan wachten we even op de uitkomst van de monteur!
klopt een monteur van kpn, het signaal komt niet bij ons binnen, ligt dus niet aan t aansluiten. ;)
we wachten wel ff af
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb niks meer van je gehoord... Maar het is opgelost zag ik :)
Dat ga ik het topic sluiten! Indien nodig kan je een nieuw topic aanmaken voor andere vragen!