vraag

Krijg geen antwoord op mijn klacht

• 26 september 2018
  • 46 reacties
  • 6726 x bekeken

Heb mijn klacht uitgebreid verwoord in een klachtenformulier. Heb dringend een antwoord nodig van tele2, maar ze reageren maar niet en dat is nu al weken zo. Bah!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

46 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Een klacht hoort binnen 30 dagen te worden behandeld volgens mij.

Als het om een probleem die nog steeds speelt gaat, kun je hier ook je probleem melden.
Nee, op de tele2-site staat dat je binnen 10 dagen antwoord krijgt, maar die periode is nu al lang voorbij
Het probleem is nogal uitgebreid en had ik al beschreven. Het speelt nu meer dan ooit!
Reputatie 5
Badge
Hi Catamaran,

Heb je al geprobeerd te bellen met de klantenservice? Zij kunnen je ook verder helpen als je een dringend probleem hebt.
jacco1, wat denk je zelf?
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Omdat het om een klacht gaat en ik niet weet wat de klacht is.. Is het voor mij moeilijk om je nu te helpen.
Alleen wat Rena zegt klopt wel:
We vinden het jammer als bovenstaande informatie je geen uitkomst heeft geboden. Maak je klacht kenbaar via onderstaand klachtenformulier. Als je het klachtenformulier invult, ontvang je binnen 30 dagen een reactie van ons. We doen ons best je zo goed mogelijk verder te helpen.

Mag ik vragen wanneer je het klachtenformulier hebt ingevuld?

Groetjes,

Mario van Tele2
Mario, heb mijn klacht schriftelijk doorgegeven en een paar maal mondeling bij de klantenservice. Mijn mobielenr is 06-**aangepast**en mijn klantnr **aangepast**. Zo lijkt me dat wel genoeg!
Toch is het niet handig om je privégegevens op dit openbare forum te plaatsen. Een moderator zal dat wel verwijderen, je kunt dat niet meer zelf doen.
Reputatie 7
Badge +4
Mario, heb mijn klacht schriftelijk doorgegeven en een paar maal mondeling bij de klantenservice. Mijn mobielenr is 06-**aangepast**en mijn klantnr **aangepast**. Zo lijkt me dat wel genoeg!
Dit is een klantenforum. Klanten probeer elkaar te helpen met tips en truuks. Maar als je alleen je telefoonnummer plaatst kunnen we er niks mee.
Dan heeft het niet zoveel zin dat medewerker 'tich' zich er nu ook weer mee gaat bemoeien en moet je gewoon wachten tot die 30 dagen voorbij zijn.
Dit is, naar nu blijkt, tele2 ten voeten uit; iemand van tele2 vraagt ergens om en iemand anders van tele2 ontgaat de essentie volkomen, leest niet wat er staat en zegt vervolgens dat het eigenlijk geen zin heeft.
Mij is in ieder geval duidelijk dat ik tele2 bij de eerste gelegenheid zal verlaten om nooit meer terug te komen.
Wat een ‘ballentent’!
Reputatie 7
Badge +4
De enigste medewerker op dit forum die je gesproken hebt is Mario van Tele2. De rest zijn medeklanten. Medewerkers herken je aan de toevoeging 'van Tele2". Maar zoals ik vermoed heb je al heel wat medewerkers aan het werk gezet maar bevalt het antwoord je niet? Een klacht indienen is een soort laatste redmiddel en daarna moet je naar de geschillen commissie. Want sommige klanten kunnen/willen niet geholpen worden.
Eric, misschien is het handig om je eens in te lezen ipv stompzinnig wat rond te blaten!
Reputatie 7
Badge +4
Hou vol, het komt goed met je.
Eric, op de een of andere manier verbaast het me niet dat jij uit naam van tele2 mag reageren op een mail. Nee hoor, dit is bepaald geen compliment!
Reputatie 7
Badge +4
Zo complimenteus ben je inderdaad niet. Maar ja, hier op het klantenforum hoeft dat ook niet, zolang het maar netjes blijft 🙂.
Omdat je verder geen enkele inhoudelijke reactie van je vraag post, wil je blijkbaar hier geen inhoudelijke discussie voeren. Laten we hopen dat die 30 dagen snel voorbij zijn en jij een antwoord hebt.
Hahaha, gelukkig heb je wel humor, eric. Dank voor een leuke besteding van mijn pause!
Eric, zal vertellen wat er is gebeurd, misschien begrijp je het dan beter;
Had een toestel en een bundle van tele2, en die werkten beide perfect. Toen bedacht ik me dat ik een probleem zou hebben als m’n toestel zou wegvallen, bijvoorbeeld omdat ie zou vallen, dus moest ik een 2e toestel hebben, zo goedkoop mogelijk, het was immers een backup. Dat werd dus een iphone se, maar die kon ik alleen kopen icm een bundle. Vervelend want dat had ik al! Bij tele2 vertelde ze; “neem dan de kleinste bundle icm ‘maandelijks opzegbaar’, na een maand beeindig je die en dan heb je precies wat je wilt. Dat vond ik slim en deed ik dus. Later bleek dat de iphone se niet leverbaar was, maar, zo vertelde iemand vd klantenservice, dan krijg je gewoon een (duurdere) iphone 6 voor dezelfde prijs. Prima! Echter, na een maand zei ik het contract dus op (zoals van begin de bedoeling was), toen bleek dat ik de iphone ineens moest affinancieren. Had niemand mij ooit veteld, maar OK, dat begrijp ik. Maar als klap op de voorpijl wordt die hogere afkoopwaarde berekend op de veel duurdere iphone 6. Dat is mi niet juist en moet de goedkopere iphone se zijn. Ik kan het toestel ook gewoon terugsturen als we er niet uitkomen, maar dat moet binnen 16 dagen na aanschaf. Dat wilde ik liever niet want mijn nieuwe toestel was door mij inmiddels van een gesealed hoesje voorzien, en terugsturen betekende dat ik dat hoesje eraf moest pulken, dn daar heb ik geen zin in!
Hopelijk begrijp je nu beter dat ik graag wil dat tele2 wat snellen reageert!
Nb ik had een refurbished iphone se besteld, bleek niet leverbaar, werd op voorspraak vd klantenservice tegen dezelfde prijs, een nieuwe iphone 6!
Reputatie 5
Badge
Hi Catamaran.zeilen,

Wat een verhaal zeg, heb jij de gesprekken met Tele2 via de mail gedaan of via de telefoon? Mits je het via de mail hebt gedaan kan je eventueel nog bewijs verzamelen en deze doorsturen. Misschien is het overigens handig om even te bellen met de klantenservice zelf voor een snellere afhandeling.

Ik hoop oprecht dat je als nog de juiste prijs gaat betalen voor je iPhone 6! En een prettig weekend toegewenst 🙂
Jacco1, die correspondentie ging helemaal over de telefoon, toch kan tele2 wel degelijk zien dat het is gegaan zoals ik hier schrijf; in de file vd klantenservice staat nl dat aan mij een korting van € 5 per maand is toegekend en dat is verifieerbaar (die korting was nodig om van een nieuwe iphone 6 uit te komen op de prijs van een refurbished iphone se)
Reputatie 5
Badge
Hi Catamaran.zeilen,

Dan neem ik aan dat Tele2 dit gaat uitzoeken en dat ze hierop terug komen bij jou om alsnog het juiste bedrag aan je toe te kennen.
Jacco, werk jij bij Legalshared?
Reputatie 5
Badge
Jacco, werk jij bij Legalshared?

Hi Catamaran,

Nee, hoezo? 🙂
Nou, ken iemand die daar werkt en ook jacco heet (ipv jaco). Hij is ook erg georiënteerd op formele bewijzen. Vandaar!
Reputatie 7
Badge +4
Jacco1, die correspondentie ging helemaal over de telefoon, toch kan tele2 wel degelijk zien dat het is gegaan zoals ik hier schrijf; in de file vd klantenservice staat nl dat aan mij een korting van € 5 per maand is toegekend en dat is verifieerbaar (die korting was nodig om van een nieuwe iphone 6 uit te komen op de prijs van een refurbished iphone se)

Meestal geven ze x euro korting op een abonnement om soms een webwinkel prijs te matchen. De telefoon wordt niet goedkoper, ook de BKR registratie is voor het volledige leendeel van die telefoon. Maar op maandbasis op 2 jaar gezien betaald de klant dan x euro minder. Jou is ook 5 euro per maand korting toegezegt, niet dat de telefoon nog eens 24x5 euro goedkoper wordt.