beantwoord

Kan iemand van tele2 mij helpen met autoriseren decoder?

  • 21 maart 2021
  • 5 reacties
  • 44 x bekeken

Kan iemand van tele2 mij helpen met autoriseren? 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 23 maart 2021, 16:18

Hoi @Do-Do,
Om je te helpen met autoriseren heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt. Ik zie dat het gelukt is met behulp van de klantenservice. Top!

Mocht je meer vragen hebben dan helpen we je graag. De Community staat voor je klaar!

 

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In het weekend is hier geen klantenservice. Bel ze morgen even, dan kunnen ze direct helpen.

In het weekend is hier geen klantenservice. Bel ze morgen even, dan kunnen ze direct helpen.

Een mod schijnt het wel te kunnen doen

Reputatie 7
Badge +2

Ja natuurlijk kan een moderator dat. Maar die werken helaas nooit in het weekend. Dus morgen na 9 uur bellen of afwachten en alvast je gegevens in je profiel vermelden. 

Reputatie 7
Badge +4

In het weekend is hier geen klantenservice. Bel ze morgen even, dan kunnen ze direct helpen.

Een mod schijnt het wel te kunnen doen

Mods zijn er niet in het weekend. Na het weekend pakken ze topics op in volgorde van binnenkomst. Dat kan dus even duren. Een beller is dan sneller...

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Do-Do,
Om je te helpen met autoriseren heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt. Ik zie dat het gelukt is met behulp van de klantenservice. Top!

Mocht je meer vragen hebben dan helpen we je graag. De Community staat voor je klaar!

 

Reageer