beantwoord

Ip camera invoeren in het modem

• 7 maart 2018
  • 2 reacties
  • 331 x bekeken

Hoi,

De titel zegt het al...

Bij mijn vorige provider had ik ongeveer hetzelfde modem als nu, alleen kan ik hierop niet vinden
hoe ik mijn IP camera kan invoeren, er lijken ook veel minder mogelijkheden.
Ik weet dat ie op poort 88 moet, maar zelfs zoiets kan ik niet vinden., camera wordt niet eens herkend.

Wie o wie kan mij hier doorheen helpen ??
icon

Beste antwoord door Gela 7 maart 2018, 15:04

Bij de eerste installatie camera bedraad aansluiten en in je brouwser het adres invoeren wat in je gebruiksaanwijzing staat. Standaard is het volgens mij poort 80 wat gebruikt wordt. Dit kun je wel veel beter na installatie direkt wijzigen in een hoog poortnummer, ergens tussen de 2000 en 3000 in. Hackers vinden je camera binnen 5 minuten op poort 80.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +2
Bij de eerste installatie camera bedraad aansluiten en in je brouwser het adres invoeren wat in je gebruiksaanwijzing staat. Standaard is het volgens mij poort 80 wat gebruikt wordt. Dit kun je wel veel beter na installatie direkt wijzigen in een hoog poortnummer, ergens tussen de 2000 en 3000 in. Hackers vinden je camera binnen 5 minuten op poort 80.

Dank voor je antwoord.
Op het vorige modem is het ook zonder kabel gegaan, heb niet eens een kabel erbij.
Heb een half jaar zonder problemen ook op mijn telefoon overal kunnen kijken.
Het was echt poort 88, heb dit toen genoteerd., maar dat is nu niet het belangrijkst.