Internet 50 Mb belooft voor ps4 en krijg maar 25 mb voel mij opgelicht.

• 3 maart 2016
  • 9 reacties
  • 368 x bekeken

Ik heb net een abonnement afgesloten bij tele 2 van 50 MB,dit speciaal voor het gamen op mijn ps4.(dit heb ik duidelijk vermeld)
Er is mij belooft dat ik gegarandeerd 50 MB zou hebben. Waarvan ik 32 krijg.
Ook zou ik er goed mee kunnen gamen.
Ik heb nu een nat type 3 wat erg slecht is.
Geen icter krijgt het klaar....
Een abonnement waar ik niks mee kan zo.
Mijn vorige abonnement had ik wel nat type 2 maar s' avonds geen internet.
Met Call of Duty kan ik niet eens met anderen gamen online en niet in de party.
IK baal hier erg van.
IK zou graag van het abbonnement af willen . Maar ik moet daarvoor een groot bedrag betalen,net zoveel als dat ik het hou. Ik hoop dat ik er zo snel mogelijk van af ben.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb net een abonnement afgesloten bij tele 2 van 50 MB,dit speciaal voor het gamen op mijn ps4.(dit heb ik duidelijk vermeld)
Er is mij belooft dat ik gegarandeerd 50 MB zou hebben. Waarvan ik 32 krijg.
Ook zou ik er goed mee kunnen gamen.
Ik heb nu een nat type 3 wat erg slecht is.
Een abonnement waar ik niks mee kan zo.
Mijn vorige abonnement had ik wel nat type 2 maar s' avonds geen internet.
Met Call of Duty kan ik niet eens met anderen gamen online en niet in de party.
IK baal hier erg van.
IK zou graag van het abbonnement af willen . Maar ik moet daarvoor een groot bedrag betalen,net zoveel als dat ik het hou. Ik hoop dat ik er zo snel mogelijk van af ben.

Als je pas het tot 50MB abo hebt kan het zijn dat het DLM systeem jou internetsnelheid nog op gaat voeren wat maximaal mogelijk is op jouw adres.
Kijk eens in het modem wat er momenteel tot aan het modem binnenkomt( inloggen op het modem). Je snelheid kan na een paar dagen/ week wel omhoog komen.
Toen je het abo aanvroeg wat gaf Tele2 aan wat er maximaal te halen is op jouw adres?Ik vraag dat omdat je daar uiteindelijk dicht bij in de buurt zou moeten komen.

Edit als ik het goed lees is verwachte men dus op jouw adres 50MB te halen? Zal denk ik ook wel gebeuren maar dan moet je nog even wachten( DLM systeem).
Nee,ik heb dat een paar keer nagevraagt. ze zeiden gegarandeert 50 mb.. Daarbij is Nat-3 heel slecht voor ps4.
Ze hadden ook eerlijk tegen ons kunnen zijn en zeggen van dat het niet werkt bij de playstation dat we beter naar een andere provider konden gaan.
Want het is bij jullie wel bekent.
Ook is bij jullie bekent dat het mij alleen om het gamen ging,want ik heb er bijgezegd dat ik game verslaafd ben.
Waarom doet tele-2 dit mij aan?
Reputatie 4
Badge +1
Nee,ik heb dat een paar keer nagevraagt. ze zeiden gegarandeert 50 mb.. Daarbij is Nat-3 heel slecht voor ps4.
Ze hadden ook eerlijk tegen ons kunnen zijn en zeggen van dat het niet werkt bij de playstation dat we beter naar een andere provider konden gaan.
Want het is bij jullie wel bekent.
Ook is bij jullie bekent dat het mij alleen om het gamen ging,want ik heb er bijgezegd dat ik game verslaafd ben.
Waarom doet tele-2 dit mij aan?

Nat3,PS4 gedeelte kan ik je niet mee helpen. Zoek eens op het forum ik neem toch aan dat daar wel een oplossing voor is?
https://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/oplossing-playstation-3-op-nat-type-1-36435

Internetsnelheid zal na een paar dagen wel naar de maximale snelheid moeten gaan. Je kan ook even kijken wat er momenteel tot het modem binnenkomt om even op het modem in te loggen.
Door het DLM systeem kan het wel eens een weekje duren voordat je de maximale snelheid haalt..

Probeem met het gamen en wat jij de klantenservice verteld hebt dat je hier geen rechten aan kunt ontlenen. Zal je de algemene voorwaarden moeten gaan lezen en dan zal je zien dat ze geen ondersteuning geven voor apparatuur als PS4...
Je moet dan zeg maar op het woord van de klantenservice af gaan beter is om dat zo,n forum als dit eens te gaan doorspitten.
Ik snap je overigens wel hoor...
Reputatie 6
Badge +5
Je kunt je playstation in DMZ zetten op het modem. Dan krijgt ie wel NAT 2 of 1. :)
Dan heeft wel alleen dat apparaat internet.
Wat mensen daarom vaker doen is een router na het modem aansluiten en die in DMZ.
Dan daar je playstation op (en andere apparaten die internet nodig hebben)
en heb je ook NAT 2 of 1.
Reputatie 4
Badge +1
Aub deze ook nog even doornemen:
https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/ps3-nat-type-3-52525
als een icter het niet kan???
Reputatie 4
Badge +1
als een icter het niet kan???

Weet niet of die aan de optie heeft gedacht om een modem achter jouw modem( Tele2) te hangen. Dat zou de oplossing moeten brengen( zie bovenstaande links en bijbehorende filmpje).
Helaas is er geen andere oplossing. Heb wel een keer gelezen dat iemand iets veranderd heeft in het Tele2 modem zelf maar dan moet je daar ook de rechten hebben om daar veranderingen aan te brengen en dat zal niet zomaar gaan lukken.
Simpel gezegd lijkt het er dan toch op dat je een modem achter je Tele2 modem moet koppelen om via deze omweg naar Nat Type 1 of 2 te gaan.

Of je zoals jeroen zegt ook meteen vanuit het TEle2 modem naar Nat type 1,2 te gaan weet ik niet. Dan zal je daar ook iets moeten veranderen( zie reactie Jeroen DMZ..)
Reputatie 4
Badge +1
https://www.youtube.com/watch?v=Pdjhwt9zyqA

Zie reacties....schijnt toch te werken.
Badge +4
Helaas kunnen wij portforwarding niet ondersteunen maar wellicht heb je wat aan dit topic. Zal hier een daar wat aangepast moeten worden daar het een ouder bericht is, misschien heb je er iets aan. DMZ is niet aan te raden.