beantwoord

Ik wil een 3de verbindingsstekker

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 123 x bekeken

Ik heb jaren 3 verbindingsstekkers gehad meer die werken niet meer omdat ze te oud waren maar die hebben wel mee dan 10 jaar gewerkt. 1 zat in de meterkast waar het modem in zat, 1 bij tv huiskamer en 1 in slaapkamer. Nu heb ik een nieuwe verbindingsset gekocht maar daar zitten maar 2 stekkers bij. Klantenservice lijkt niet te snappen waarom ik maar 1 stekker wil sterker nog wederom een bijdehand meiske.
Ik heb geen zin om een 2de set te kopen ( ja meiske ik weet dat een set uit 2 bestaat ?) Aangezien ik maar 1 stekker mis.
Hoe ga ik dit oplossen ?
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 15 januari 2018, 21:41

Hey Mvdl,

Hetgeen wat u wilt, gaat niet lukken via Tele2, Zij kunnen alleen een setje van 2 leveren. That's it. End of story. Mocht u echt heel graag een 3e willen dan is de enige keuze om of toch te gaan voor een 2e setje of even via marktplaats te kijken. Misschien dat daar iemand een verkoopt voor een schappelijke prijs.

Klantenservice lijkt niet te snappen waarom ik maar 1 stekker wil sterker nog wederom een bijdehand meiske.
Ik heb geen zin om een 2de set te kopen ( ja meiske ik weet dat een set uit 2 bestaat ?) Aangezien ik maar 1 stekker mis.

Laten we a.u.b. zwaar denigrerend gedrag als dit achterwegen laten op dit forum. Ongeacht wat uw mening mag zijn over de dames aan de lijn. U komt op deze manier allerminst netjes en respectvol over.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey Mvdl,

Hetgeen wat u wilt, gaat niet lukken via Tele2, Zij kunnen alleen een setje van 2 leveren. That's it. End of story. Mocht u echt heel graag een 3e willen dan is de enige keuze om of toch te gaan voor een 2e setje of even via marktplaats te kijken. Misschien dat daar iemand een verkoopt voor een schappelijke prijs.

Klantenservice lijkt niet te snappen waarom ik maar 1 stekker wil sterker nog wederom een bijdehand meiske.

Laten we a.u.b. zwaar denigrerend gedrag als dit achterwegen laten op dit forum. Ongeacht wat uw mening mag zijn over de dames aan de lijn. U komt op deze manier allerminst netjes en respectvol over.