beantwoord

ik mis kabels in mijn pakket

• 17 maart 2016
  • 10 reacties
  • 272 x bekeken

Van tv voedingskabel
En van Internet aansluitdoos
icon

Beste antwoord door Bas2577 17 maart 2016, 10:18

Klantenservice bellen 020-7544444

Dan sturen ze het naar je op.

Als de tv decoder gebruikssporen vertoont kun je beter een nieuwe vragen, kan is dat je een gebruikte hebt gekregen die mogelijk een defect heeft.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge +5
Klantenservice bellen 020-7544444

Dan sturen ze het naar je op.

Als de tv decoder gebruikssporen vertoont kun je beter een nieuwe vragen, kan is dat je een gebruikte hebt gekregen die mogelijk een defect heeft.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi r van ipenburg,
Heb je inmiddels de klantenservice gebeld of wil je dat ik de kabels naar je toestuur? Als ik het voor je moet doen, wil je dan deze gegevens naar mij sturen in een privebericht:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
graaagg !!

oOK ZIE ik heel mijn abbonement niet online staan ?! zo raar dit ?!

Ook mis ik bijvoorbeeld voetbal kanalen en internet veilig
Reputatie 5
Badge +4
Hoi r van ipenburg,
zou je mij dan nog in een privebericht de gegevens willen sturen waar ik in mijn vorige berichtje om vroeg?
Je doet dat door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. :)
Dan kan ik ook meteen even kijken naar die pakketten. Want is het je bekend dat je die extra moet bestellen?
Groetjes Kiko
Deze mis ik ook uit het pakket
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jgenilse,
Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend. Heel goed! Je zal daar verder worden geholpen door mij of een van mijn collega's.
Groetjes Kiko
Hallo ,

Ik kan niks zien bij me abbonement op mijn tele2
ik moet mijn internet beveiliging activeren !
Reputatie 5
Badge +4
Hoi R van Ipenburg,
Zou je in een privébericht alsnog deze gegevens willen sturen want dan kan ik met je meekijken in het systeem. De gegevens dit ik graag wil ontvangen zijn:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee R van Ipenburg,
Ik heb nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je de kabels inmiddels wel al ontvangen via een andere manier of heb je ze nog steeds nodig?
Als je ze nog nodig hebt, wil ik je vragen om alsnog je gegevens naar mij te sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee R van Ipenburg,
Ik ga je topic sluiten want ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. Dan word je daar verder geholpen.
Groetjes Kiko