beantwoord

Herinnering retour apparatuur

  • 29 November 2020
  • 1 reactie
  • 129 x bekeken

Beste,

Vorige week heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 19/11/2020 van mij retour ontvangen.
De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 09/11/2020" aan jullie verzonden.

Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 2 December 2020, 08:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hoi @Jose.simeone, welkom op onze Community. Goed dat je dit aangeeft. Normaal gesproken sturen we geen bevestiging als we de apparatuur hebben ontvangen, daarom adviseren we altijd om de track & trace goed in de gaten te houden. Check dit topic voor meer informatie over het retourneren van hardware. 

In jouw geval is het net ietsje anders, gezien je een retourdoos met brief hebt ontvangen terwijl je alles al hebt teruggestuurd. Het lijkt erop dat deze onjuist is verstuurd. Ik ben meteen in het systeem gedoken om het te checken. Geen zorgen, we hebben alle hardware van je terug ontvangen. Je kunt de herinnering als niet verzonden beschouwen. Ook heb ik je handmatig een bevestiging gestuurd via de e-mail. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar!