beantwoord

Garantie op meegeleverde oortjes

Beste Tele2,

De meegeleverde koptelefoon (in-ear) bij mijn samsung galaxy s7 zijn stuk. Het rechter oortje maakt geen geluid meer. Ik heb deze telefoon en de oortjes nog geen 6 maanden. Ik vroeg me af of ik onder de garantie voorwaarden nieuwe oortjes kon ontvangen?

ik zag overigens dat dit bij T-Mobile wel het geval is; https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/garantie-op-samsung-oortjes-196304/

Alvast bedankt!

Mvg,

Joost

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 juli 2016, 12:24

Hoi testcase64,
Ik neem dit topic even over van mijn collega Rick. Ik heb het even voor je nagevraagd en accessoires vallen bij ons helaas niet onder de garantie.
Sorry!
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dopjes vallen eigenlijk niet zomaar uit. Dus kan niemand aan de telefoon, een forum of zelfs een winkel bekijken waarom ze kapot zijn gegaan.
De reparatiedienst kan dit wel en zoals ook bij T-mobile ziet, je kunt ze opsturen naar Dynafix. Die zal dan de oorzaak bekijken, als dit binnen de fabrieksgarantie en termijn valt zullen ze dat vervangen. De voorbeelden op het andere forum geven aan dat ook die mensen niet zomaar nieuwe kregen. Dan zou je op dat moment ook afstand kunnen doen. (b.v. omdat ze vaststellen dat er aan het draadje is getrokken of waterschade is.)
Reputatie 4
Badge +3
Hoi testcase64,

Ik ga graag voor je na wat de exacte procedure bij ons is met betrekking tot accessoires. Ik kom hier later bij je op terug!

Groetjes,
Rick
Reputatie 5
Badge +4
Hoi testcase64,
Ik neem dit topic even over van mijn collega Rick. Ik heb het even voor je nagevraagd en accessoires vallen bij ons helaas niet onder de garantie.
Sorry!
Groetjes Kiko