beantwoord

Garantie

  • 12 november 2015
  • 5 reacties
  • 1679 x bekeken

Beste,

Mijn oordopjes die ik bij mijn mobiele abonnement heb gekregen doen het helaas niet meer. Ik heb mijn contract ca. 2 maanden geleden afgesloten, zit hier nog garantie op?En zoja, hoe kan ik dan nieuwe krijgen? Het betreft de oortjes van de Samsung Galaxy s6 - 32GB.

Groeten,

Bos
icon

Beste antwoord door Bombarie 12 november 2015, 16:00

Je hebt 6 maanden garantie op accessoires, waaronder ook de oordopjes.
Neem contact op met de Samsung Garantieservice
.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Je hebt 6 maanden garantie op accessoires, waaronder ook de oordopjes.
Neem contact op met de Samsung Garantieservice
.
Je hebt 6 maanden garantie op accessoires, waaronder ook de oordopjes.
Neem contact op met de Samsung Garantieservice
.


Dat heb ik dus gedaan! Samsung vertelde mij dat ik contact op moest nemen met Tele 2 omdat dit over de oordopjes gaat.
Badge +5
Je hebt 6 maanden garantie op accessoires, waaronder ook de oordopjes.
Neem contact op met de Samsung Garantieservice
.


Mobiele accesoires staat nu 2 jaar voor zie ik op die link bij Samsung.
Was eerst inderdaad 6 maanden.


Product
Mobiele accessoires

Garantie periode
2 jaar
Reputatie 7
Badge +5
Vaag, het gaat toch niet om een reparatieverzoek.
Of wil Samsung je wijsmaken dat je telefoon opgestuurd moet worden om uit te sluiten dat niet de oordopjes maar het audio contact kapot is ?

Wat zegt de Tele2 klantenservice, bel gratis naar 1200 met je Tele2 mobiel.
Badge +5
Had ook wel verwacht dat Samsung gewoon nieuwe zou toesturen eigenlijk.