vraag

Foutmelding bij opstarten Spotify via smart TV sinds aangesloten bij Tele2


  • kol
  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Sinds we overgestapt zijn naar Tele2, start Spotify op de smartTV niet meer op.

Bij aanklikken van de app van Spotify op de TV, verschijnt na 15 seconden "Fout" in het beeld en daar moeten we het mee doen. Ik kan niet afmelden, inloggen, of wat dan ook.

De TV is net zoals voorheen met UTP op de router aangesloten. Enige wijziging is de overstap naar Tele2.

Iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?

Bedankt al vast.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Doen andere apps het wel op je smart TV? Een spotify (muziek) app op en TV is op zich wel bijzonder en ik betwijfel of je andere gebruikers op dit forum vind.. Je zou beter kunnen kijken op fora over jouw TV merk.
Reputatie 6
Badge
Heb je de app proberen te verwijderen en opnieuw installeren? Is de app op je oude tv ook nog actief (en mag dat wel van Spotify)? Kun je in je Spotify account op de website je oude tv misschien ontkoppelen? En doet Spotify het wel op een ander apparaat zoals bijvoorbeeld je telefoon of tablet?

Reageer