Beveiligingscamera verbinden met wifi smartphone

• 2 april 2020
  • 1 reactie
  • 208 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties

Hallo allen,

In de hoop hier een oplossing te vinden het volgende:

Ik heb hier een beveiligingscamera Elro C903IP die ik wel via een kabel kan aansluiten, maar draadloos niet wil werken.
Een eerste camera van het zelfde type werkt al wel draadloos, maar is niet met internet te ontvangen op mijn smartphone.

Ook beelden ontvangen op mijn smartphone is een dingetje.
Heb wel beeld op mijn telefoon (wifi) zolang als de camera aan de netwerkkabel blijft hangen, maar zodra ik de kabel losmaak, is het beeld ook weg. ( geen draadloze verbinding dus )

Als de camera aan de kabel zit en ik probeer beeld te ontvangen op mijn telefoon buiten lukt dat ook niet. ( buiten bereik van mijn wifi, maar met internet op mijn telefoon)

Informatie opgevraagd en moest de UPNP poort open zetten, maar dat zit niet op mijn modem/router van tele2.
Er zou wellicht een andere poort opengezet moeten worden, maar de medewerker van tele2, die overigens zeer vriendelijk zijn best deed, kon mij dit ook niet vertellen.

Wie o wie heeft er misschien een oplossing????

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hé Anjo, welkom op het Tele2 forum!

Helaas kan ik je persoonlijk ook niet verder helpen aan informatie over de problemen die ervaart met je beveiligingscamera, dit is omdat we dergelijke instellingen niet ondersteunen en ik zelf niet voldoende kennis heb over dit onderwerp.  Had je al geprobeerd de zoekfunctie van het forum te gebruiken? Misschien vindt je nog relevante topics die je verder kunnen helpen, zo niet is het hopen dat een andere forumgebruiker je bericht ziet en het antwoord voor je heeft.

In elk geval veel succes met het uitzoeken!