beantwoord

beetje trage service qua bevestiging

• 15 mei 2020
  • 5 reacties
  • 143 x bekeken

Na 5 telefoontjes eindelijk retour verpakking

Gekregen dubbel zelfs

Op 8 mei 2020 verstuurd maar tot op heden

Geen bevestiging ontvangen dat het verwerkt  is

Vind het een een service van naadje pet

Want andersom krijg je al een aanmaning of dergelijks 

Werkt allemaal niet zo lekker bij tele 2 als het om iets actief gaat mondeling is het altijd wel goed hm

icon

Beste antwoord door pipodeclown 16 mei 2020, 00:23

Aanmaning gaat via de reguliere post, retour zending via pakketpost en die lopen over van het werk. Daarnaast worden aanmaningen automatisch gegenereerd en moeten pakketjes worden opengemaakt door medewerkers. Die medewerkers mogen niet te dichtbij elkaar staan (dus lagere bezetting of andere maatregelen) en kan ikme voorstellen dat het allemaal iets langer duurt.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Aanmaning gaat via de reguliere post, retour zending via pakketpost en die lopen over van het werk. Daarnaast worden aanmaningen automatisch gegenereerd en moeten pakketjes worden opengemaakt door medewerkers. Die medewerkers mogen niet te dichtbij elkaar staan (dus lagere bezetting of andere maatregelen) en kan ikme voorstellen dat het allemaal iets langer duurt.

Dus omdat er een lage bezetting is word de klant de dupe van de trage service

Er is zoveel veel  wat men kan doen als men creatief nadenkt om bepaalde dingen anders te doen en zo toch veilig te werken

Maar het zal wel weer zo zijn dat de zogenaamde retour datum overschreden word van twee weken en ik de rekening zogenaamd krijg omdat ik het niet op tijd retour heb gezonden 

Ik merk dat er veel van die scam praktijken nu de kop op steken alleen om zichzelf te kunnen redden van al die inkomsten die sommige bedrijven missen klinkt  zelf invullend maar heb er al enkele meegemaakt

Dus excuseer mijn wantrouwen jegens deze

Reputatie 7
Badge +1

Tele2 heeft overwegend contracten als inkomsten en de gefuseerde bedrijven Tele2 en T-Mobile zien de omzet stijgen, dus ik zie geen reden voor deze beschuldigingen.

Het feit dat je 2 retourverpakkingen ontving, deed mij vermoeden dat de verzending van de eerste was vertraagd.

Na het weekend zijn er weer Tele2 moderators actief op het forum. Zij behandelen topics op volgorde van binnenkomst en kunnen voor je nakijken of de retour als is verwerkt. Heb geduld of bel de klantenservice als je direct contact wilt.

is geregeld bevestiging is aangekomen

beschuldiging????!!! zoals ik schreef ik vul het zelf in he dus ik ervaar dit en misschien is het verre van de werkelijkheid

klinkt  zelf invullend maar heb er al enkele meegemaakt

ik ben gerustgesteld Vink ik af als een geslaagd iets

Reputatie 7
Badge +1

Top dat de bevestiging inmiddels is aangekomen!