Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

ander wachtwoord op router?

7 reacties
  • bastiaan.lascaris

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten bastiaan.lascaris heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

18 februari 2012, 23:07

Ons wifi netwerk is nu onbedoeld open. Dat wil ik graag wijzigen, maar ik kom het modem niet in.

Op 192.168.1.1 zit het router, maar met het loginnaam en wachtwoord dat ik heb gekregen ik de welkomstbrief, doet het niet.

Hoe kom ik mijn eigen modem in?
  • Aragorn

Reacties: 9638

18 februari 2012, 23:08

bastiaan.lascaris schreef:

Ons wifi netwerk is nu onbedoeld open. Dat wil ik graag wijzigen, maar ik kom het modem niet in.

Op 192.168.1.1 zit het router, maar met het loginnaam en wachtwoord dat ik heb gekregen ik de welkomstbrief, doet het niet.

Hoe kom ik mijn eigen modem in?

user-user
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

18 februari 2012, 23:08

standaard un en pw is user
    un is niet te wijzigen, pw wel en dringend aanbevolen
  • Aragorn

18 februari 2012, 23:13

:D Zoals je ziet iis het forum de snelste klantenservice en word je door meerdere "medewerkers" tegelijk geholpen....:cool:
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 13949

18 februari 2012, 23:13

Wachtwoord voor de routeradmin is inderdaad zoals gezegd.

Het wireless netwerk heeft een eigen wachtwoord.

Heeee, wat zie ik nu, heeft de modemconfiguratie (Fiber) ook al een update gekregen, opeens zie ik "wireless scan" en die had ik nog niet..... en ook allemaal nieuwe opties bij wireless...... (misschien is dit gewijzigd bij de laatste modem-update?)
  • bastiaan.lascaris

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten bastiaan.lascaris heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

18 februari 2012, 23:29

Jan-Dirk schreef:

standaard un en pw is user
    un is niet te wijzigen, pw wel en dringend aanbevolen

Top! Opgelost!

Met de "Handleiding Draadloos internet" hier was het klusje snel geklaard; zo kon ik een ww instellen en was het netwerk niet meer open.

Desalniettemin was bovenstaande info van JanDirk onontbeerlijk om de router zelf ook dicht te zetten.

Dank! En nog een fijne avond/weekend!
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

19 februari 2012, 11:13

Graag gedaan!
    Fijn dat het opgelost is.
  • Aragorn

20 februari 2012, 00:57

Voor minder dan 0,10 ct per minuut....:P Enne... ik was 3,24 seconden sneller dan Jan-Dirk met mijn antwoord he! :D

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)