beantwoord

afstandsbediening defect

  • 28 December 2020
  • 4 reacties
  • 303 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Mijn afstandsbediening doet niks meer. Batterijen gecheckt,  gereset,  opnieuw veroverd te koppelen, maar lijkt alsof je op is. Moest ook heelal en tijdje heel hard toetsen indrukken om ze aan de gang te krijgen. 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 December 2020, 11:51

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @MelMo,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer een werkende afstandsbediening hebt.

Heel goed dat je zelf al een aantal belangrijk stappen hebt uitgevoerd! Als de afstandsbediening niet werkt dan ligt dat meestal aan de batterijen. Je geeft aan dat je deze hebt gecheckt en als er dan geen rood lampje knippert wanneer je iets indrukt dan is er iets anders aan de hand. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik om jou zo goed mogelijk te helpen stuur ik een nieuwe afstandsbediening op naar jouw adres! Het is erg druk bij PostNL op dit moment en ik hoop dat je de afstandsbediening begin volgende week thuis ontvangt. 

Laat je mij weten wanneer je de nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen? Als je vragen hierover hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Dank voor je snelle antwoord en hulp. Ik laat je weten wanneer ik de afstandsbediening ontvangen heb. 

Groet,

Afstandsbediening supersnel ontvangen, geïnstalleerd en hij werkt.  Dank voor je hulp en fijne jaarwisseling!

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @MelMo
Super om te horen dat de afstandsbediening is ontvangen. Graag gedaan en nog de beste wensen voor 2021! :grin:

Reageer