beantwoord

Advies voor WiFi versterker

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Onlangs hebben we een nieuw modem ontvangen. Om ook op zolder een goede WiFi verbinding te hebben gebruikten we een Fritz! Versterker. Maar deze werkt niet met het nieuwe modem. Wie wert een goed alternatief?

icon Beste antwoord door Bas2577 6 april 2015, 22:53

Probeer je dat via WPS te doen? Dat werkt niet nee, je zult de repeater handmatig moeten instellen. Geldt voor alled repeaters.
Anders wordt het een wireless routertje die je achter het modem moet hangen met een kabel en een verdieping hoger moet plaatsen.

Of een powerplug set met ingebouwd wireless access point.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Badge +5
Probeer je dat via WPS te doen? Dat werkt niet nee, je zult de repeater handmatig moeten instellen. Geldt voor alled repeaters.
Anders wordt het een wireless routertje die je achter het modem moet hangen met een kabel en een verdieping hoger moet plaatsen.

is het gelukt met je wifi versterker ik heb namelijk ook een probleem met mij wifi versterker
Kun je uitleggen hoe ik onderstaand advies van je tot uitvoering kan brengen?

Bas2577 schreef:

Reputatie 5
Badge +4
Hoi kbo2016,

Dit is een topic van ruim een jaar geleden dus ik denk dat Bas deze niet meer zal zien. Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag?
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken.
Ik ga dit topic nu sluiten.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice