Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

192.168.1.1 opent niet

7 reacties
  • maxime

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten maxime heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 3

18 januari 2012, 14:50

Ik wil mijn Wireless uitschakelen maar ik kom amper op de 192.168.1.1 pagina
    ,van de week kwam ik er zonder problemen op/in,maar sinds 2 dagen laad ie of heeel traag en kom ik nog niet waar ik moet zijn of laad gewoon niet

iemand enig idee ?
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

18 januari 2012, 15:59

Haal het modem eens een paar minuten van de stroom af.
    Probeer het na een herstart van de modem nog eens.
  • Sting

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sting heeft ontvangen van andere leden.

Communicator
    Reacties: 124
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2012, 16:21

en anders moet ie via kabel aangesloten worden om erbij te kunnen. Een andere, iets extremere optie: hard reset naar fabrieksinstellingen. Alle ingevoerde wijzigingen worden dan gereset en zul je alles opnieuw moeten invoeren.
  • seawave

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten seawave heeft ontvangen van andere leden.

Banned
    Reacties: 216

18 januari 2012, 19:21

maxime schreef:

Ik wil mijn Wireless uitschakelen maar ik kom amper op de 192.168.1.1 pagina
    ,van de week kwam ik er zonder problemen op/in,maar sinds 2 dagen laad ie of heeel traag en kom ik nog niet waar ik moet zijn of laad gewoon niet

iemand enig idee ?

Ja, i.d.d bedraad te werk gaan, stroom eraf minimaal 3 minuten, geen harde reset (instellingen zij dan weg) is niet nodig.
    De reden van het niet ineens in kunnen loggen?, surf je met IE? zo ja tip: overgaan op Firefox die heeft (krijgt) die bug niet.

succes.
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

18 januari 2012, 19:31

@seawave:
    je bent aardig aanwezig voor iemand die afwezig is
  • seawave

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten seawave heeft ontvangen van andere leden.

Banned
    Reacties: 216

18 januari 2012, 20:02

Jan-Dirk schreef:

@seawave:
    je bent aardig aanwezig voor iemand die afwezig is

dank je ;-)) topicstarter zou hiermee verder moeten komen, maar die is (nog) afwezig,......
  • maxime

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten maxime heeft ontvangen van andere leden.

Starter

19 januari 2012, 12:12

bedankt voor de hulp,ga jullie raad proberen
  • maxime

Starter

19 januari 2012, 23:17

paar minuten stroom eraf gehaald en doet t weer prima
    thanks again

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)