beantwoord

Welk SIM-only type?

• 22 maart 2015
  • 11 reacties
  • 580 x bekeken

Net sim-only abonnement gekocht bij Tele2. Wat voor SIM-kaart krijg ik nu?
icon

Beste antwoord door karin 22 maart 2015, 14:06

Ja je krijgt een grote kaart met daarin drie formaten en kunt dan zelf de gewenste kaart uitdrukken .
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Een alles in 1
Een alles in 1 wat betekent dat? Is het kaartje zowel normaal, als micro als nano?
Ja je krijgt een grote kaart met daarin drie formaten en kunt dan zelf de gewenste kaart uitdrukken .
Reputatie 7
Een kaart met 3 formaten bestaat niet! Je moet kiezen uit:

1. Gewone en Micro -sim
of
2. Nano-sim

Een Nano-sim is ook dunner dan een gewone en micro-sim en als je een Nano-sim wilt moet je dat aangeven bij bestellen. Standaard krijg je een gewone sim waar de micro-sim uit te drukken is.
Jawel Simyo doet dat ook, ze hebben blijkbaar toch een standaarddikte gekozen. Of Tele2 deze ook intussen gebruikt?
Vorige week nog zo'n 3 in 1 kaart ontvangen bij overstap naar Simyo prepaid voor Frans, maar kan natuurlijk dat Tele2 deze nog niet levert John. Ze bestaan echt hoor!
Reputatie 7
Bij Tele2 worden deze (voor zover ik weet) niet geleverd. Maar het is wel een beetje vreemd, want is de nano-standaard dan opeens veranderd? (qua dikte)
Waarschijnlijk wel maar dat weet ik niet
Ik weet alleen dat je drie verschillende formaten uit een grote kaart kunt uitdrukken. Verkeerde simkaart sturen wordt daardoor uitgesloten.
Badge +5
Bij Tele2 worden deze (voor zover ik weet) niet geleverd. Maar het is wel een beetje vreemd, want is de nano-standaard dan opeens veranderd? (qua dikte)

Dat hoeft niet, kan ook zijn dat het uitdrukbare gedeelte voor nano in die kaarten toch dunner is gelaten.
http://plzcdn.com/ZillaIMG/0b6b8ee8ab0ec730eb037b4dbcddf21d_1350025977.jpg

Hier zie je dat inderdaad de nanosim nog opgeschuurd zou moeten worden....deze template stond in het artikel van een 3 in 1 kaart die uitgedrukt kon worden.

Dacht eerst ook dat het midden dunner was zoals Bas ook zegt, maar dat zou weer moeilijk zijn met de microsim. Volgens mij stopt iedereen nu een te dikke nano in zijn Iphone......
Badge +5
Ja lachen en dan er nog onder zetten: Use at your own risk!

Nog even en we krijgen een Build your own simcard kit erbij 🆒