beantwoord

Wat is de levertermijn van een Samsung Galaxy Gio Black?

• 12 juni 2015
  • 11 reacties
  • 284 x bekeken

Op 23 mei heb ik een bevestiging van mijn bestelling van een Samsung Galaxy Gio Black gekregen. Tot op heden 12 juni geen bericht van OPD ontvangen wanneer het toestel geleverd wordt. Eergisteren geprobeerd te bellen, maar ik kwam er niet door. Vervolgens via de virtuele assistent - die overigens prima functioneert - met een medewerker gechat. Deze kon mij niks vertellen over de leverdatum en stuurde mij door naar OPD. OPD gebeld. Zij waren nog niet op de hoogte gebracht van mijn bestelling door Tele2. Vervolgens een klacht ingediend. Nog geen reactie op mijn klacht gehad. Een levertijd van nu al meer dan 15 werkdagen zonder enige informatie over de te verwachten leverdatum is toch niet van deze tijd? Van het kastje naar de muur sturen is ook niet chique.
icon

Beste antwoord door cupido 5 juli 2015, 17:52

Hallo Velma,

Het is geregeld! Gistermiddag heb ik een mobieltje besteld bij belsimpel.nl. Vandaag (zondag!) heb ik hem al ontvangen. Jammer dat Tele2 mij niet heeft geholpen.

Groetjes,

Rob
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Cupido,

Het leveren van je toestel zou inderdaad geen 15 werkdagen moeten duren! Ik kijk dit graag voor je na. Zou je mij een privé bericht willen sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Fijn weekend,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Cupido,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Per wanneer zou jouw abonnement ingaan? Was dit een verlenging of een nieuw abonnement? En hoe heb je deze afgesloten? Ik kan dit namelijk niet terugvinden in het systeem, wel zie ik dat er nog 3 andere abonnementen op dit adres lopen. Ik hoor het graag.

Groetjes,

Velma
We zitten in de prepaid rubriek, Velma.........
Hallo Velma,

Het betreft i.d.d. een prepaid abonnement.

Kan je a.h.v. het ordernummer zeggen wanneer de telefoon wordt geleverd? Zie bijgaand de bevestigingsmail, die ik ontvangen heb.

Al vast bedankt voor jouw hulp!

Groetjes,

Rob
Reputatie 7
Het betreft dus een prepaid, dit is géén abonnement! :)

Verder zou het eventueel zo kunnen zijn dat Velma a.h.v. het ordernummer kan kijken wat de status en levertijd van je bestelling is, maar je hebt het ordernummer "weggewerkt".
Het gaat inderdaad een prepaid. Dus geen abonnement.
Het ordernummer heb ik prive aan Velma doorgegeven tezamen met mijn NAW gegevens.
In mijn vorige reactie heb ik deze gegevens geblurred, omdat ik dit niet op het internet wil publiceren.
Alle gegevens zijn dus bekend om de levertermijn te geven.
Reputatie 7
Ok, dat kon ik uit je reactie niet op maken. Een ordernummer op het internet is geen enkel probleem, persoonlijke gegevens kun je inderdaad beter achterwege laten.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Cupido,

Dan klopt het dat ik deze niet kon vinden. Ik had niet gezien dat het om prepaid ging, mijn fout! Het ordernummer heb ik inderdaad ook. Ik heb dit nu uitgezet zodat er wordt onderzocht waardoor je nog niks hebt gehoord over de levering van je telefoon. Als ik meer weet dan laat ik dat hier ook weten.

Groetjes,

Velma
Hallo Velma,

We zijn al weer bijna 2 weken verder. Kan je mij zeggen wanneer de telefoon geleverd wordt?

Kan je mij anders in contact brengen met Thomas Wolters?

In de bevestigingsmail die ik namens Thomas ontvangen heb schrijft hij: "We houden contact.". Daar schort het hem een aan. Ik hoor niks meer over mijn bestelling.

Ook schrijft Thomas: "Als je Prepaid van Tele2 besteld hebt, ontvang je eerst een email van de Online Pakket Dienst (OPD) om een bezorgafspraak in te plannen." Ik heb de Prepaid besteld en ook een bevestigingsmail ontvangen, maar nog geen email van de OPD ontvangen. Hoe lang gaat dat nog duren?

Kan Tele2 mij mij eventueel een oplossing aanbieden? Bijv. een ander toestel of moet ik naar een andere provider?

Groetjes,

Rob
Hallo Velma,

Het is geregeld! Gistermiddag heb ik een mobieltje besteld bij belsimpel.nl. Vandaag (zondag!) heb ik hem al ontvangen. Jammer dat Tele2 mij niet heeft geholpen.

Groetjes,

Rob
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Rob,

Gelukkig heb je toch nog je mobieltje kunnen krijgen. Ik heb helaas ook niks meer gehoord over je vorige order, het meest waarschijnlijke is dat deze ergens is vastgelopen. Dit is natuurlijk niet zo netjes van onze kant, mijn excuses daarvoor. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Velma