vraag

wanneer wordt mijn tele2 tegoed naar t-mobile overgeschreven?

• 29 december 2019
  • 21 reacties
  • 492 x bekeken

begin december stapte ik kostenloos, met nummerbehoud, over van prepaid tele2 naar t-mobile. Dat verliep prima, maar ook mijn tele2 beltegoed (ruim 40 euro) zou na 10 dagen bij 'tmobile bijgeschreven worden. Dat is tot nu niet gebeurd, ik heb conform de van Tele2 ontvangen brief gehandeld. Wanneer wordt mijn tegoed bijgeschreven? 

21 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je de aanmelding gedaan via de website die in de brief werd genoemd? Zo ja, dan zal een Tele2 moderator even voor je kijken wat de status is, zodra je topic hier wordt behandeld.

Ja, aanmelding gedaan via website die in brief genoemd werd

Reputatie 7
Badge +1

Welke datum is je nummer geporteerd? En zijn we inmiddels al 10 (werk)dagen verder?

9 december. we zijn dus al ruim meer dan 10 werkdagen verder. 

kan hier svp iemand namens Tele2 of T-mobile reageren? tegoed is nog steeds niet bijgeschreven 

Reputatie 3
Badge

Hi @schiep, het zou inderdaad binnen 2 weken overgezet moeten worden! Voor de verdere afhandeling zou je bij T-Mobile moeten wezen. Zij zijn op meerdere manieren te bereiken: https://www.t-mobile.nl/klantenservice. Het moet goedkomen!

te makkelijk om nu naar t-mobile te verwijzen. heeft echt iets van 'zoek het verder maar uit, tot ziens' ook tele2 heeft hier een verantwoordelijkheid. Vandaar bij deze mijn verzoek aan tele2 om deze casus op de juiste plek bij T-mobile onder de aandacht te brengen en ervoor zorg te dragen dat toezeggingen (van zowel tele2 als T-mobile) gewoon worden nagekomen 

Reputatie 3
Badge

Ik had je graag geholpen, @schiep! Omdat je overgestapt bent ligt het nu in handen van T-Mobile. Zij kunnen jou opzoeken in het systeem en jou verder helpen. 🙂 Het staat overigens duidelijk op onze site vermeld dat je contact moet opnemen met de klantenservice van T-Mobile als je 10 werkdagen nog niets hebt ontvangen. Ik ga ervan uit dat zij dit kunnen oplossen voor je!

Groetjes, 

Rox

Hallo,

Ik heb hetzelfde toevallig ook 9 december overgestapt.

De chatr gebruik van T-mobile maar als je hier je tele2 nummer opgeeft, gebeurd er niets. Dan gebeld, na bijna 20 minuten wordt er opgenomen en daarna meteen weer de hoorn opgelegd.

2e keer gebeld wederom na 20 miinuten iemand aan de lijn gehad. En ja hoor die zou het regelen. Beltegoed en de resterende 5 euro van de beloofde 10 euro.

Dit was 27 december. En er werd beloofd dat dit meteen wordt opgepakt. En je raad het al.

Vind dit echt super slecht allemaal.

ik heb vandaag gechat met klantenservice van T-mobile. 46 Minuten in de wacht gestaan. Bevestigd werd dat bedrag van ex Tele 2 tegoed ten onrechte niet bijgeschreven is. Zou meteen geregeld worden. Nog geen resultaat, zal nog enkele dagen wachten. Maar jouw ervaring doet het ergste vrezen. Super slecht dit inderdaad, uiteraard van 't mobile maar ook van Tele2 die dus letterlijk geen helpende hand uitsteken maar wel mijn meer dan 40 euro hebben geïncasseerd.  

dit wordt dus een zaak voor Kassa! 

of Radar

Reputatie 6
Badge +1

Dan blijven we maar bij tele2! 

dat gaat niet, prepaid houdt op bij Tele2 

Zal ook nog even wachten, ben benieuwd hoe het vervolg is.

Ja, nog steeds niks gehoord.... ik hou je op de hoogte 

Dank je

nog steeds niets bijgeschreven

vandaag 50 minuten in de wacht gestaan bij de chat, voordat ik aan de beurt was werd de verbinding verbroken. ik word hier moedeloos van. ook van de reactie van Rox van Tele2 op dit forum. aangezien Tele2 mijn betaling heeft geïncasseerd ligt er wel degelijk ook daar een verantwoordelijk naar de klant, dat kun je niet afdoen met 'het staat in de brief dat je bij T-mobile moet zijn'. Zeer klantonvriendelijk, zeer slecht. 

Hallo,

Het is me nu wel gelukt !!

Ook voor me vrouw, we hebben een bericht op het community van T mobile gezet, eerst was het voor mezelf gelukt en na 2 dagen me vrouw. Dus raad je aan om dit ook te doen.

Hoor wel of het lukt, ben ook ruim een maand bezig geweest.

Ok thnx, ik ga dit proberen 

het is gelukt! via de community inderdaad. 

Reageer