beantwoord

Voicemail: wel notificatie via SMS maar geen berichten in voicemailbox

• 28 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 552 x bekeken

Goede morgen,

kunnen jullie aub helpen met het volgende.
Allereerst: Ik heb een prepaid SIm.

- Mensen kunnen Voicemails bij mij inspreken. (Zelf ook getest)
- Ik ontvang een bericht dat er een Voicemail voor mij klaar zou staan
- Als ik dan vervolgens 1233 bel, dan staat er niet in de Mailbox klaar om te beluisteren (maar ook geen oude)
- Het vreemde is, dat als ik met mijn mobiel 1233 bel, ik bij een T-Mobile voicemailbox uitkom. Hier kom ik bij instellingen ook niets tegen, wat dit probleem zou kunnen verhelpen.

Zouden jullie hier aub bij kunnen helpen ?

Alvast bedankt !
Onco
Gr. Onco
icon

Beste antwoord door xxxxx 1 september 2016, 19:14

Goede avond, pukcode heeft gewerkt. Daarna het bovenstaande nummer gebeld voor de voicemail. Toen kwam ik uit in de tele2 vopicemail. Vervolgens nog even getest met 1233. Dat ging nu ook goed.

Bedankt !
onco
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
1233 op een tele2 simkaart bellen en dan bij een tmobile box uitkomen? Dat klinkt raar. Probeer eens het tele2 lange voicemail nummer te bellen 0640192939.
Hoi Eric,
ik zou willen. Dacht dat ene herstart van de telefoon mogelijk zou helpen. Alleen heb ik de pincode 3 x verkeerd gedaan. Helaas weet ik mijn PUK code niet. Opvragen via de site lukt niet. Klanten "Service" is volkomen onbereikbaar. Na 36minuten wordt je uit de wachtrij gegooid en daarna wordt je uiteraard weer achteraan geplaatst. Zaterdag en vandaag hetzelfde verhaal. Erg bedroevend allemaal.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi xxxxx,

Is het inmiddels gelukt?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes Tom
Hoi Tom,
helass nog niet, vanwege deze: https://forum.tele2.nl/prepaid-179/puk-code-prepaid-kwijt-58232

Gr. Onco
Reputatie 4
Badge +3
Dat is vervelend ja. Als je je telefoon niet meer in komt dan wordt het lastig om de voicemail te controleren. Dus laten we eerst kijken of we je PUK code kunnen achterhalen.
Goede avond, pukcode heeft gewerkt. Daarna het bovenstaande nummer gebeld voor de voicemail. Toen kwam ik uit in de tele2 vopicemail. Vervolgens nog even getest met 1233. Dat ging nu ook goed.

Bedankt !
onco
Reputatie 4
Badge +3
Goed om te horen en graag gedaan, Onco! Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom