beantwoord

Via de website opwaarderen van prepaid nummer

• 7 november 2016
  • 24 reacties
  • 622 x bekeken

het lukt niet meer om via de website op te waarderen. zodra de betaalsite moet komen gebeurt er niets meer. is er een storing?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 4 december 2016, 13:27

Hallo allemaal,

Het zou sinds dit weekend opgelost moeten zijn, zouden jullie dat even voor mij kunnen controleren?
Ik hoor het graag of het is gelukt.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Bij mij lukt mobiel opwaarderen via https://mijnprepaid.tele2.nl/Refill ook niet meer.
Het certificaat van Rabobank voor betalen in beveiligde omgeving is verlopen op 5 november.
Zowel in Firefox en Chrome getest (+ cookies verwijderd).
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt ook bij het o.a. kruitvat een opwaardeerkaart van Tele2 kopen.
Dit is de mededeling in het scherm:

"Your connection is not secure

The owner of i-kassa.rabobank.nl has configured their website improperly. To protect your information from being stolen, Firefox has not connected to this website."
Reputatie 4
Badge +3
Hoi rolkit,

Dank voor je bericht. Dit was nog niet bij ons bekend, ik ga hier intern navraag over doen. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Tom
Hoi rolkit,

Dank voor je bericht. Dit was nog niet bij ons bekend, ik ga hier intern navraag over doen. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Tom

En? is er al iets bekend want op dit moment vrijdag avond werkt het nog steeds niet.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb het intern uitgezet, maar nog geen antwoord gehad. Dat verwacht ik ook niet voor het begin van volgende week
Hoe lang gaat dit nog duren...? Of raden jullie aan om naar een andere provider om te gaan kijken?
Prepaid klantjes niet zo belangrijk voor Tele2?
Het lijkt erop dat het veiligheidscertificaat van de Rabobank verlopen is. Het je al aan de Rabobank gevraagd wat zij hiervan zeggen?
Het lijkt erop dat het veiligheidscertificaat van de Rabobank verlopen is. Het je al aan de Rabobank gevraagd wat zij hiervan zeggen?
Goed idee, maar hier moet ik toch niet achteraan? Het is een technische betaalomgeving verzorgd door de Rabobank, voor Tele2. Dan zou Tele2 toch contact moeten opnemen met Rabobank en de technische mensen van Tele2 en Rabobank naar oplossing moeten streven?
Reputatie 4
Badge +3
Goed idee, maar hier moet ik toch niet achteraan? Het is een technische betaalomgeving verzorgd door de Rabobank, voor Tele2. Dan zou Tele2 toch contact moeten opnemen met Rabobank en de technische mensen van Tele2 en Rabobank naar oplossing moeten streven?
Helemaal mee eens, kapp. Het duurt altijd even voordat beide partijen helder hebben wat er aan de hand is en er een oplossing wordt gevonden. Ik heb het in ieder geval intern gesignaleerd.
Voorpagina AD vandaag; Tele2 laat prepaid klanten al 9 dagen in de kou staan.:(
"Gelukkig" niet alleen de prepaid klanten.. Klanten met een mobiel abonnement zijn onlangs massaal onterecht afgesloten (zie recente aflevering van Radar) en ik wil er mijn huidige contract bij Tele2 wel om verwedden dat zich in december/januari vele vaste telefonie klanten gaan melden met een financieel probleempje.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt ook een opwaardeerkaart kopen bij de bekende verkoop adressen. Supermarkten, kijkshop etc.
Je kunt ook een opwaardeerkaart kopen bij de bekende verkoop adressen. Supermarkten, kijkshop etc.
Ja uiteraard weet ik dat ook. Maar ik wil gewoon voor 5 euro opwaarderen. Ik ben niet zo'n grootverbruiker.

Ondertussen is het alweer 2 weken verder sinds de eerste melding. Hallo Tele2, is daar iemand?

"Server not found

Firefox can’t find the server at i-kassa.rabobank.nl."
Ik heb trouwens een prepaid contract waarmee alleen online waarderen mogelijk is (tegen lagere verbruikskosten).
Nooit gedacht dat een storing zo lang kon duren...

Bizar ook dat Tele2 de storing ook niet eens eerlijk meldt bij storingen.
Ik heb het idee dat het nog wel jaren kan duren zo.
Reputatie 4
Badge +3
Het ligt nog bij de desbetreffende afdeling, zodra ik meer weet, laat ik het natuurlijk zo snel mogelijk weten.
Beste Tom van Tele2, je moet het met ons eens zijn dat dit bizar lang duurt. Het probleem is nog steeds niet opgelost!
Reputatie 7
Badge +4
Ok, ik kan daar helemaal niks over vinden op hun website, waarschijnlijk al heel oud :)

Even nog een andere vraag, werkt het alleen met Rabo niet, zou je eens met een vriend/in kunnen checken of die voor jou eens 5 euro erop kan zetten. (en jij geeft dan die 5 euro natuurlijk)...
Vandaag nog maar eens geprobeerd.

Nog steeds:
"Server not found

Firefox can’t find the server at i-kassa.rabobank.nl."
Ok, ik kan daar helemaal niks over vinden op hun website, waarschijnlijk al heel oud :)

Even nog een andere vraag, werkt het alleen met Rabo niet, zou je eens met een vriend/in kunnen checken of die voor jou eens 5 euro erop kan zetten. (en jij geeft dan die 5 euro natuurlijk)...

Rabobank verzorgt blijkbaar de betaalmodule op Tele2. Ik ben zelf geen Rabobank klant. Als je het bedrag hebt geselecteerd om op te waarderen krijg je meteen foutmelding van Rabobank site. Ik heb mijn eigen bank niet kunnen selecteren.
Het ligt nog bij de desbetreffende afdeling, zodra ik meer weet, laat ik het natuurlijk zo snel mogelijk weten.
Ik vind het een schande hoe Tele2 hier met z'n klanten omgaat.
De storing bij betalen voor Prepaid staat niet eens vermeld op de Tele2 homepage bij storingen.
Gaat het nog opgelost worden in 2016, of wordt het 'medio 201'7' of 'ooit'?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo allemaal,

Het zou sinds dit weekend opgelost moeten zijn, zouden jullie dat even voor mij kunnen controleren?

Groetjes Tom
Hallo allemaal,

Groetjes Tom

Super. Het werkt nu inderdaad weer!
Reputatie 4
Badge +3
Goed om te horen! Dan sluit ik hierbij het topic.
Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.