beantwoord

Vervangen Prepaid micro-simkaart voor nano-simkaart.

• 17 januari 2018
  • 4 reacties
  • 904 x bekeken

Zo te zien een veelvuldig terugkomende topic. :-)

Ook ik wil (moet eigenlijk) voor mijn nieuwe telefoon een prepaid nano-simkaart regelen.
Overbodig te melden maar uiteraard met behoud van het nummer van het micro-kaartje.

De website biedt geen mogelijkheden dit online te doen, van de telefonische helpdesk mag ik langdurig naar hetzelfde wachtmuziekje luisteren. (is geen kritiek, ben ongeduldig)

Kunnen jullie (Tele2 Guru's) mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!

Groet, Marco
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 18 januari 2018, 12:59

Hoi Marco,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toe gestuurd, je ontvangt deze binnen enkele dagen in huis. In de brief staat een telefoonnummer welke je kunt bellen om de simkaart te laten activeren 🙂. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de nieuwe simkaart.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Marco,

We kunnen je een nieuwe simkaart sturen voor je prepaid pakket, dat is geen probleem! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Marco,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toe gestuurd, je ontvangt deze binnen enkele dagen in huis. In de brief staat een telefoonnummer welke je kunt bellen om de simkaart te laten activeren 🙂. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de nieuwe simkaart.

Mark
Snelle actie zeg, top! 👍 👍 👍

Bedankt.
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.