beantwoord

Verschillende Datum's "geldig tot"

Kan iemand mij uitleggen waarom je 2 verschillende data krijgen voor de geldigheidsdatum van je beltegoed
bv. op "mijn tele 2" staat geldig tot 21 juli 2015 en via *111# staat 28-09-2015.
Heb dit al een telefonisch doorgegeven maar je hangt maar in de wacht kost een hoop beltegoed en klopt nog steeds niet 😞
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 11 juni 2015, 16:09

He pabvh,

Dank je wel voor het versturen van de gegevens! Ik heb even gekeken en je beltegoed verloopt op 28-09-2015. De datum van het 111 nummer klopt dus!:) Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Fijn weekend!

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi pabvh,

Dank je wel voor het doorgeven! Ik kan wel even in ons systeem kijken! Zou je mij je NAW-gegevens en mobiele nummer in een privébericht willen sturen? Daarnaast krijg je 14 dagen en 7 dagen voordat je beltegoed afloopt nog een herinnering. Dus je zal in ieder geval op tijd zijn.
Groetjes,
Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Dan moet HET systeem wel weten welke datum nu de juiste is.
Als dat verschil wat boven vermeld word niet opgelost word komt de 2e waarschuwing een week te laat of op de dag dat alles foetsie is.
Detail toch, word wel weer weg geluld met dat er i.i.g. 1 ergens op tijd is.

Daarnaast krijg je 14 dagen en 7 dagen voordat je beltegoed afloopt nog een herinnering.
Reputatie 4
Badge +5
He Bombarie!
Die herinneringen gaan uit van het systeem en wat daar in staat klopt! Dus de herinneringen zal je in ieder geval op tijd krijgen.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Niet te hard roepen dat wat in HET systeem staat klopt Su Ling.
HET systeem is de veroorzaker van 95% van de problemen die niet serieus opgelost worden.
Vraag voor de zekerheid even aan je collega's Rachid én Ben hoe die onjuistheid uit de hand kan lopen.
Tele2 medewerkers staren zich helemaal blind op HET systeem, zelfs zover om klanten voor rotte vis uit te maken.
Kunnen jullie ergens anders ruzie maken a.u.b. !!!!!:?
Kunnen jullie ergens anders ruzie maken a.u.b. !!!!!:?

Van ruziemaken is hier geen sprake pabvh
Bombarie vraagt uitleg over de onduidelijkheid in het systeem en dat is ook in jouw belang.
dit was de eerste en laatste keer dat ik hier een vraag stel:@
Dit verschil is al jaren aanwezig, ik heb dat ook met mijn prepaid (4 stuks) bij Tele2 gehad. Ook ik heb voor de zekerheid altijd maar weer de meest recente datum gehanteerd, om te vermijden dat ik mijn tegoed zou kwijtraken.

Ook ik heb daarover in het verleden gebeld, en ze stellen je weliswaar gerust, maar toch blijft die datum in "Mijn Tele2" staan!

Nog één prepaid over bij Tele2, en nog altijd zo!!
Dit verschil is al jaren aanwezig, ik heb dat ook met mijn prepaid (4 stuks) bij Tele2 gehad. Ook ik heb voor de zekerheid altijd maar weer de meest recente datum gehanteerd, om te vermijden dat ik mijn tegoed zou kwijtraken.

Ook ik heb daarover in het verleden gebeld, en ze stellen je weliswaar gerust, maar toch blijft die datum in "Mijn Tele2" staan!

Nog één prepaid over bij Tele2, en nog altijd zo!!

Dank je wel Aragorn , aan dit antwoord heb ik wat.:8
Reputatie 7
Badge +5
Ben benieuwd waar jij de uitleg ziet in het antwoord van Aragorn.
Het verschil blijft in de systemen ;)
Kan iemand mij uitleggen waarom je 2 verschillende data krijgen voor de geldigheidsdatum van je beltegoed(
Reputatie 4
Badge +5
He pabvh,

Dank je wel voor het versturen van de gegevens! Ik heb even gekeken en je beltegoed verloopt op 28-09-2015. De datum van het 111 nummer klopt dus!:) Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Fijn weekend!

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Fijn om te weten welke de juiste is, de vraag was uitleg waarom er verschillende datums staan.
Daarbij had pbavh al de optie van Aragorn aangenomen dat jouw juiste datum niet de meest betrouwbare is.

Kan iemand mij uitleggen waarom je 2 verschillende data krijgen voor de geldigheidsdatum van je beltegoed(