beantwoord

Verdwijnen beltegoed

• 31 januari 2016
  • 3 reacties
  • 464 x bekeken

Waarom verdwijnt mijn beltegoed (prepaid) terwijl ik geen internet gebruik en niet bel, wel whatsapp via wifi. In verbruiksgegevens van het toestel staat dat ik niets gebruik. Ga niet meer opwaarderen voordat ik de oorzaak weet.
Wat is GPRS en hoe kan ik dit uitzetten?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 1 februari 2016, 16:23

Hoi Winter,
Heb je je mobiele internet wel uitstaan? Want daar kan je beltegoed naar toe gaan. Ook kan je beltegoed opgaan aan betaalde sms diensten. Je kunt hier kijken of je hiervoor bent aangemeld en als je ergens voor bent aangemeld kun je je daar ook voor afmelden.
GPRS is internet. Maar een langzame snelheid.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Winter,
Heb je je mobiele internet wel uitstaan? Want daar kan je beltegoed naar toe gaan. Ook kan je beltegoed opgaan aan betaalde sms diensten. Je kunt hier kijken of je hiervoor bent aangemeld en als je ergens voor bent aangemeld kun je je daar ook voor afmelden.
GPRS is internet. Maar een langzame snelheid.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Winter,
Ben je er inmiddels al achter of je je mobiele internet toevallig had aanstaan? Of dat je wellicht was aangemeld voor betaalde sms diensten?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee winter,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic starten.
Groetjes Kiko