verbruik van telefoon tegoed

• 17 september 2015
  • 11 reacties
  • 396 x bekeken

Hoe is het mogelijk dat binnen een jaar mijn verbruik van mijn telefoontegoed halveert.??
Op 1-10-2014 zoals alle voorgaande jaren opgewaardeerd met €20.
Hiermee gedaan tot 9-4-2015 toen opnieuw opgewaardeerd met €20.
Wat schets mijn verbazing dit tegoed is op op 15-06-2015.
Toen weer opgewaardeerd met €20.
Tot mijn schrik is dit alweer op op 10-08-2015.
Op 14-09-2015 is dit ook al weer op.
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk terwijl ik op dezelfde wijze van mijn telefoon gebruik heb gemaakt zoals in de ruim 10 jaren dat ik al lid ben van Tele2..**gegevens verwijderd ivm privacy**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Badge +4
Hoi Adenton,

Heb je inmiddels een verklaring omtrent je belkosten of is hier nog steeds onduidelijkheid over?

Groetjes Maurice
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Adenton,
Ik heb je persoonlijke gegevens even verwijderd uit je berichtje. Het is niet verstandig om deze gegevens openbaar te maken. ;)
Groetjes Kiko
Reputatie 7
Badge +4
Zij zullen heus wel kunnen zien waar jij de beltegoed aan uitgeeft. Je kunt ook zelf inloggen op:
mijn.tele2.nl en dan prepaid kiezen.
Reputatie 7
Badge +5
Een klachtformulier invullen voor wat ? voorlopig is het nog een vraag.
Van een klacht is pas sprake als de oorzaak bij Tele2 ligt en niet (naar behoren) word opgelost.;)
heb zelfde 2x dit jaar de laatste keer dit weekend was heel beltegoed kwijt terwijl men telefoon uitstond en aan het opladen thuis was dit kan toch niet
Meer overzichtelijke werking....https://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/maak-eigen-topic-46444
Om te beginnen zal een moderator je verhaal doorlezen en via je gegevens in het systeem kijken.
Wellicht aan de hand van de door hem/haar gevonden tijdstippen en misschien datahoeveelheden, of alleen bel en sms info, kun je achterhalen voor jezelf wat de verklaring is van de gemaakte kosten.
Dus eerst ff zou ik wachten op de reactie van de moderator.
Dit is geen openbaar discussie programma, maar een plek voor en met mensen die elkaar wederzijds helpen bij het oplossen van vraagstukken naar beste vermogen.
De moderator zal je prive info verwijderen uit dit topic, je bent niet de eerste, enigste en zeker niet de laatste... tis een hardnekkig verschijnsel waar geen vlekkenverwijderaar voor helpt...:D
Hier vindt je het https:// https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/klachtenformulier/.

Friesian.
In mijn onschuld heb ik mijn prive gegevens doorgegeven.
Ik dacht dat dit een klacht was richting Tele2.
Maar blijkbaar zit ik in een openbaar discussie programma.
Hoe kan ik een persoonlijke klacht via internet naar Tele2 sturen.?
Ik heb op hun website alleen dit gevonden.
heb zelfde 2x dit jaar de laatste keer dit weekend was heel beltegoed kwijt terwijl men telefoon uitstond en aan het opladen thuis was dit kan toch niet heb vergoeding gevraagd en dit werd afgewezen maar dat neem ik niet en ik ben naar andere provider gegaan en ik stuur een brief naar radar hoor van meerdere deze valse praktijken
😃 zoeff
Beste adenton...mede-Brabander.

Je hebt errug veel prive informatie op een openbaar forum geplaatst.
Er zijn talloze topics waarin daarvoor wordt gewaarschuwd. Mocht een moderator van tele2 die info nodig hebben dan vraagt men dat te leveren via een privebericht...
Volgende keer dus geen naw gegevens plaatsen ter voorkoming van misbruik.
Kan het zijn dat u mobiele gegevens ingesteld staan en u internet kosten aan het maken bent? 1mb zonder internetbundel kost dan 2.50. Schakel dit dus maar heel snel uit. Wat u ook beter nooit kunt doen op een openbaar forum is privé gegevens plaatsen zoals 06 nr en adresgegevens.