beantwoord

verbruik prepaid abonnement

• 21 januari 2016
  • 4 reacties
  • 294 x bekeken

Ik heb een lijst als PDF gedownload met mijn verbruik vanaf de de tijd dat ik een nieuwe smartphone heb gekocht (22-10-2015)
Daarop staan helemaal rechts de kosten van het verbruik in €, maar als ik alle euri optel kom ik op duizenden euri!!
In wat voor eenheid staat het verbruik? Het zijn vnl data die buiten de bundel vallen, want de prepaidkaart is alleen bellen en SMS.
Ik merkte wel, dat mijn saldo erg snel terugliep, terwijl ik niet belde. Ik heb nu de data op de telefoon uitgezet, zodat ik alleen via Wifi met internet ben verbonden.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 10:19

Hoi Verres,
Heel goed dat je je data hebt uitgezet.

Wat betreft je verbruik. Het hoort gewoon juist te staan. Dus 1 euro staat als 1,00. Is dat bij jou niet het geval?
Als dat zo is, wil ik graag deze gegevens van je ontvangen, want dan ga ik dit even laten onderzoeken door de desbetreffende afdeling. De gegevens die ik nodig heb zijn:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Je kunt deze gegevens in een privebericht naar mij sturen. Dit doe je door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een paars kader genaamd Bericht. Als je hierop klikt kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat overzicht lijkt niet te kloppen. Misschien als je euro's als centen leest?
Prepaid data zonder prepaid databundel is duur. Goed idee om mobiele data uit te zetten als je het alleen via wifi wilt internetten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Verres,
Heel goed dat je je data hebt uitgezet.

Wat betreft je verbruik. Het hoort gewoon juist te staan. Dus 1 euro staat als 1,00. Is dat bij jou niet het geval?
Als dat zo is, wil ik graag deze gegevens van je ontvangen, want dan ga ik dit even laten onderzoeken door de desbetreffende afdeling. De gegevens die ik nodig heb zijn:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Je kunt deze gegevens in een privebericht naar mij sturen. Dit doe je door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een paars kader genaamd Bericht. Als je hierop klikt kun je mij een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Verres,
Ik heb helaas niks meer van je ontvangen. Wil je dat ik het nog laat onderzoeken? Zo ja, wil je dan alsnog je gegevens naar mij sturen? :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Verres,
Aangezien ik tot op heden geen gegevens van je heb ontvangen, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Je zal dan door mij of een van mijn collega's verder geholpen worden.
Groetjes Kiko