upgrade

• 8 juli 2018
  • 5 reacties
  • 3159 x bekeken

Hallom

Ik heb een vraag, heb mijn abonnement verlengt maar dan naar sim only, met 2 GB en 100 bel min. achteraf gezien wil ik de sim only upgrade naar 5 GB en 100 bel.min. Kan nergens bij mijn profiel zien dat ik dat kan doen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoi Marjoraan,

Zodra je nieuwe abonnement in gaat kun je op elke moment via mijn tele2 je bundel verhogen naar een hogere bundel en dan weer downgraden naar 2gb 100 minuten.

Let wel even op dat upgrade van je bundel direct in gaat, dus als je op de 29ste je bundel verhoogt gaat die direct in en betaal je ook de volledig prijs van de hogere bundel ook heb je maar 2 of 3 dagen gebruik van gemaakt.
bedankt voor de reaktie, het nieuwe abonnement van de sim only gaat pas 23-8 in, vlak daarna ga ik op vakantie en aangezien ik foto's wil versturen wil ik naar 5 GB upgrade
Reputatie 7
Badge +2
Oke duidelijk, personelijk zou ik dan zo laten en voor dat je met vakantie ga, gewoon je bundel upgraden naar de gewenste bundel (instructies Hier )

En zodra je terug bent van vakantie kun je beslissen als je de 5GB bundel behoudt of als je terug naar 2GB wilt verlagen.
oke bedankt voor de informatie
Reputatie 6
Badge
Hoi marjoraan5,

Welkom op het forum van Tele2.

Rena heeft je al een goed antwoord gegeven ,je kunt je upgrade doen valk nadat je abonnement is ingegaan.

Fijne dag,

Arjan