vraag

Terugbetaling prepaidtegoed

• 27 oktober 2019
  • 11 reacties
  • 520 x bekeken

Het bovenstaande heb ik, na 1 maand wachten op terugbetaling, op 3 sept. ingevuld op het online klachtenformulier van Tele2.

Ik ben hierover op 27 sept. gebeld door een medewerker van Tele2 met de belofte dat het tegoed tussen 20 en 25 okt. gestort zou worden. Tot nu toe echter nog niets ontvangen!!!

Het is Tele2 dus niet gelukt om het wijdverbreide negatieve oordeel over terugbetaling aan klanten door Tele2 in positieve zin te veranderen……

Kunt u hier nu snel en accuraat actie op ondernemen en er voor zorgen dat mijn tegoed binnen 1 week wordt gestort!? (of moet het nou altijd via "Kassa”, "Radar” of de Consumentenbond afgedwongen worden?)

Met vriendelijke groet, 

AGH Verhulst 

11 reacties

Prachtig, maar waar blijft mijn prepaid-tegoed, op 2 augustus kon het tegoed niet overgezet worden naar T-Mobile !!! 

Als er weer niets gebeurt gaat het hele verhaal naar "Stekeligheden” van de Consumentengids!!!!

AGH Verhulst

Reputatie 7
Badge +4

Het beltegoed overzetten gaat alleen als je de speciale link en sms code gebruikt. Anders vervalt je beltegoed. Van prepaid tegoed dat wordt terugbetaald is geen sprake.

Op 2 augustus is mij in de Tele2-winkel in Eindhoven verzekerd dat het prepaid-tegoed aan mij zou worden overgemaakt omdat het niet overgezet kon worden naar T-Mobile. Zij hadden in mijn bijzijn daarover met de betreffende afdeling van Tele2 gebeld. Inmiddels bestaat die mogelijkheid kennelijk wel.

Neemt niet weg dat ik nog steeds op mijn tegoed zit te wachten. Volgens de Tele2 medewerker die ik telefonisch gesproken heb (zie boven) zou het aan mij overgemaakt worden. Dus niet……..

Het is gelukt!!

Eén berichtje van de Consumentenbond was voldoende om Tele2 wakker te schudden. 

Na 1000 en 1 excuses is mijn tegoed van ruim 35 euro door Tele2 afgerond op 50 euro en aan mij overgemaakt. Ook kreeg ik nog een VVV-cadeaubon van 20 euro per post (om het goed te maken).

Hulde aan de Consumentenbond!! Zonder hen was het zeker niet goed gekomen. 

Er komt t.z.t. ook nog een berichtje in "Stekeligheden” van de consumentengids te staan. 

Dat zal ik dan ook hier nog posten.

Reputatie 7
Badge +1

Jammer dat nergens duidelijk wordt waarom het tegoed niet overgezet kon worden, want daar ging het al mis.

Fijn dat het nu toch is opgelost.

Reputatie 7
Badge

Het beltegoed overzetten gaat alleen als je de speciale link en sms code gebruikt. Anders vervalt je beltegoed. Van prepaid tegoed dat wordt terugbetaald is geen sprake.

???????

Reputatie 7
Badge

???????  Hoezo niet Eric?????

Reputatie 7
Badge

???????  Hoezo niet Eric?????  Het tegoed zou worden overgezet.

Reputatie 7
Badge +5

@Estherunlimited Alle goede dingen komen in drievoud 😶

Zoals beloofd, het stukje uit “Stekeligheden” van de Consumentengids van februari 2020.

Reputatie 7
Badge +4

Goed verhaal, mooi opgelost!

Reageer