beantwoord

telefuture 4239

• 24 januari 2016
  • 7 reacties
  • 246 x bekeken

Kom er achter ,dat op laatste faktuur van Tele2 een bedrag wordt berekend van 5 x € 3 voor
telefutureNl 4239. Kennelijk SMS kosten van 5x op dezelfdedatum en zelfde tijdstip begin
januari 2016. Wat is dit??Ik vraag hier niet om. Kan dit teruggedraaid worden en in ieder geval
direkt gestopt worden,zodat dit niet meer voorkomt. Dit is voor mij een groot bedrag voor een
AOW er.En hoe krijg ik dit bedrag terug.?
icon

Beste antwoord door karin 24 januari 2016, 17:55

Blokkeren kunt u zelf via www.payinfo.nl
volg daar de aanwijzingen.
Dergelijke sms diensten worden geactiveerd door op ok te klikken in een spel, in reklames etc. Meestal heb je zelf niet door dat je je abonneert.
Blokkeer zo snel mogelijk deze nummers zodat de diensten stoppen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Blokkeren kunt u zelf via www.payinfo.nl
volg daar de aanwijzingen.
Dergelijke sms diensten worden geactiveerd door op ok te klikken in een spel, in reklames etc. Meestal heb je zelf niet door dat je je abonneert.
Blokkeer zo snel mogelijk deze nummers zodat de diensten stoppen.
Bedankt Karin, ik heb beide smsdiensten juist geblokkeerd.Hoop,dat er niet meer
verrassingen komen.
Zal morgen met Tele2 contact opnemen.
Graag gedaan Colenbrander. Gelukkig is de schade dan nog beperkt gebleven tot 15 euro.
Het zijn kwalijke praktijken die helaas al jaren spelen en waartegen niets te doen valt blijkbaar.
Komt net weer een SMS binnen van 4239.Ruim 3 uur na de blokkering. Durf ze niet te openen.
Bang ,dat ik weer aan 5x €3 vast zit.
Kreeg bericht van Payinfo bericht,dat blokkering na 2 uur van kracht is.
Zal morgen maar met Tele2 opnemen.hoe ik dat moet doen. Ik ben niet zo handig met die dingen.
Gebruik toestel hoofdzakelijk om te appen met kinderen en kleinkinderen en als telefoon vooe noodgevallen.
Ja even bellen met Tele2 020-754 4444 lijkt me ook voor je eigen gemoedsrust de beste oplossing. Zij kunnen in ieder geval zien of je de nummers op de juiste manier hebt geblokkeerd.
Gisteren alles telefonisch geregeld met Tele2.
Gisteren in Radar gezien,hoe geraffineerd dit soort bedrijven tewerk gaan,waarbij ze namen van AH,Jumbo,Ikea en nog veel meer gebruiken om jou tot bepaalde handelingen te verleiden,die je dan geld gaan kosten.
Misschien moeten providers gaan samen werken om dit soort acties tegen te houden.
Reputatie 7
Badge +4
Dat doen ze op zich, ze hebben www.payinfo.nl opgezet. Daar kun je je als klant registeren, blokkeren of inzien welke sms diensten je afneemt.