beantwoord

Tele2 prepaid

  • 11 april 2015
  • 1 reactie
  • 645 x bekeken

Gisteren heb ik een 10 euro tegoed gekocht voor het mobielenr. *verwijderd i.v.m. privacy*. Ik heb geen melding ontvangen dat het met 10 euro is opgewaardeerd. In de bijlage kunt u bewijs zien van de transactie.

Ik verzoek u om een reactie hoe dit kan.
Mijn e-mail is: *verwijderd i.v.m. privacy*
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 12 april 2015, 13:06

Hoi felisacanosanchez,

Welkom op het forum. Heb je het tegoed opgewaardeerd via onze website of heb je een voucher in de winkel gekocht? Wanneer je *111# en toetst en dan op bellen drukt dan krijg je je saldo te zien, zie je hier wel de €10,00 die je hebt opgewaardeerd? Laat het me weten zodat we stappen kunnen nemen als je deze ook niet terugziet bij je saldo.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi felisacanosanchez,

Welkom op het forum. Heb je het tegoed opgewaardeerd via onze website of heb je een voucher in de winkel gekocht? Wanneer je *111# en toetst en dan op bellen drukt dan krijg je je saldo te zien, zie je hier wel de €10,00 die je hebt opgewaardeerd? Laat het me weten zodat we stappen kunnen nemen als je deze ook niet terugziet bij je saldo.

Groetjes,

Velma