beantwoord

Tele2 ander mobiel nummer

• 13 juni 2016
  • 7 reacties
  • 219 x bekeken

Hallo, Onze dochter is 11 jaar en heeft sinds een jaar een mobiel van jullie. Maar sinds ze deze mobiel heeft wordt zij steeds gebeld door mensen die op zoek zijn naar dhr Versteeg. Wij vinden dit heel erg vervelend en wij willen daarom een ander nummer voor haar.

*** Bericht aangepast door Maurice van Tele2 ***
Mobiel nummer verwijderd.
icon

Beste antwoord door Bas2577 13 juni 2016, 11:40

Je moet nooit nummers op een openbaar forum zetten.
Als een medewerker gegevens nodig hebt vragen ze dit per privebericht te sturen. Helaas kun je dit maar tot een uur na het plaatsen van je bericht wijzigen. Nu zal een medewerker dit voor je doen.

Maar ik neem aan dat het een prepaid is, aangezien je in prepaid post?
Dan zul je een andere prepaid sim voor je dochter moeten kopen om een ander nummer te krijgen.

Als het geen prepaid is maar abonnement dan kun je een nieuw nummer aanvragen via de klantenservice, maar kost wel iets van 30 euro. dit kan 1 keer per 3 maanden en is gratis.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +5
Je moet nooit nummers op een openbaar forum zetten.
Als een medewerker gegevens nodig hebt vragen ze dit per privebericht te sturen. Helaas kun je dit maar tot een uur na het plaatsen van je bericht wijzigen. Nu zal een medewerker dit voor je doen.

Maar ik neem aan dat het een prepaid is, aangezien je in prepaid post?
Dan zul je een andere prepaid sim voor je dochter moeten kopen om een ander nummer te krijgen.

Als het geen prepaid is maar abonnement dan kun je een nieuw nummer aanvragen via de klantenservice, maar kost wel iets van 30 euro. dit kan 1 keer per 3 maanden en is gratis.
Reputatie 7
Badge +4
Voor prepaid is het inderdaad het gemakkelijkst om een nieuwe sim te kopen. Www.Tele2.nl. Maak het oude tegoed op en gooi die sim weg.
Badge +4
Bas heeft nu helemaal gelijk Sdehoogt. :D
Ik kan je hier overigens ook mee helpen. Zou je me dan middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door hier te klikken.

Mocht je het al geregeld hebben hoor ik het ook graag!

Groetjes Maurice
Badge +5
Oh is dat nu gratis geworden nummer wijzigen ? dat is mooi 🙂
Badge +4
Oh is dat nu gratis geworden nummer wijzigen ? dat is mooi :)

Ja eindelijk! 😉
Goed om te weten. Ik ga gelijk bellen. Ik wil ook een ander nummer. Waarom staat dit niet op de site?
Badge +4
Goed om te weten. Ik ga gelijk bellen. Ik wil ook een ander nummer. Waarom staat dit niet op de site?

Het is vrij nieuw dus het kan zijn dat de info nog niet overal is aangepast. Bedankt dus voor je scherpte, het dat direct doorgegeven! Als je zelf een topic aanmaakt hierover kunnen wij dit ook voor je doen. We komen dan snel bij je! Een topic openen doe je door hier te klikken.

Groetjes